TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bestilling av foliemerker!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #94405  av lexusmann
 
celicaturbo, vil det si at da har ett i sort igjen etter at croco skulle ha 2? I så tilfelle kunne jeg gjerne tenke meg det på corollaen, gi meg kontonummer på pm så slenger jeg av gårde penger avgårde med en gang.

 #94430  av CelicaTurbo
 
vel, har ikke fått penger fra croco enda men jeg tør ikke si noe om hva som skjer med bestillinger enda, altså om jeg får bestilling av to eller tre sorte merker først, for disponibelt beløp på konto tilsier at jeg har fått en innbetaling som jeg ikke har mottatt giroepost på enda, men beløpet virker ikke helt korrekt heller.. Jeg tror rett og slett jeg må se det ann en dag eller to før jeg vet om jeg har ett sort merke tilgjengelig eller ikke. Ellers har jeg også koksgrå merker da, de merkene er nesten helt sorte, men med en tone av sølv.

 #94553  av lexusmann
 
Corollaen er en grå/grønn farge (metallic faktisk! Ikke værst for en 93 modell!)så hvis du sier de er nokså mørke, spiller det egentlig ikke så veldig stor rolle hvilken farge de er...Bare send et sånt! Vet ikke om du har adressen min lenger jeg...send kontonr på pm.

 #94557  av CelicaTurbo
 
Den er grei, kontonummeret finner du på første post i denne diskusjonen: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1333 Og jeg er ikke sikker på om jeg har addressen din men send den på PM for sikkerhets skyld..

 #94564  av lexusmann
 
Da gikk penga avgårde!

 #94579  av CelicaTurbo
 
og i dag fikk jeg penger fra croco, hvilket vil si at jeg har ett sort merke igjen, ett chrome merke, noen koksgrå merker og noen flere sølvgrå ;)

 #94818  av lexusmann
 
Da kunne jeg tenkt meg det svarte...

 #94851  av CelicaTurbo
 
den er grei ;)

 #95267  av w-master
 
Er det mulig og få bestilt noen ts-ogn merker? Skulle hatt et i crom\sølv og et i grå\sølv eller noe hvis det er mulig?

Mvh
Thomas

 #95280  av CelicaTurbo
 
Jeg har sølvgrå merker igjen, jeg mener det er bilde av hvordan dem er på en av de første sidene i denne diskusjonen. Ellers har jeg noen koksgrå og ett chrome merke igjen tenker jeg.

 #95384  av w-master
 
Da har jeg overført penger for et chrome og et sølvgrå :)

 #95403  av CelicaTurbo
 
Ok, den er grei.

Lexusmann: sendte ut merkene dine i dag ;)

 #95405  av lexusmann
 
Flottings!!! :D

 #95457  av GT_rider
 
Ser ut som de er populære disse merkene.. Ikke så rart heller, siden de tar seg veldig godt ut på siden av bilen, eller hvor folk velger å plassere dem :)

 #95462  av CelicaTurbo
 
går i puljer det her,.. det er stille en liten stund ettersom ingen oppdager denne diskusjonen med bestillingsinfo, så når en sjel da oppdager den og poster i diskusjonen så blir mange nye (og eldre) medlemmer gjort oppmerksom på muligheten og vil dermed bestille. Og slik har det vært den siste måneden eller to, litt kjekt å få litt småsummer tilbake på konto av alle de pengene jeg la ut for disse merkene, spesiellt kjekt nå som jeg har litt problemer med en arbeidsgiver som lar lønnen vente :wink:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13