TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bestilling av foliemerker!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #95601  av w-master
 
Har du fått inn penger ifra meg? :D

 #95626  av CelicaTurbo
 
Har ikke fått noen melding om at pengene er kommet inn på konto enda men om du betalte i går skal jeg nå få melding en gang i løpet av dagen da..

 #95774  av CelicaTurbo
 
Fikk inn noen penger senere på dagen i går, antar dem er fra deg men siden det er påske nå vil jeg ikke sende dem før etter at påsken er over. Liker ikke helt tanken på å postlegge merkene nå og risikere at konvolutten ligger krøllet på bunnen av en sekk en hel uke før den blir sendt videre ;)

 #95781  av w-master
 
Fornuftig :)

Da ser eg dem vel kanskje i slutten av neste uke da :D

 #95866  av lexusmann
 
Kristian, fikk merket i går.... Takker og bukker!!

 #95874  av CelicaTurbo
 
det er bra :)

 #95970  av sw20
 
kan du sende meg to i sølv og to i sort???
hvor mye skal du ha for det??

har du dei i rødt???

 #95978  av CelicaTurbo
 
Det er ikke flere sorte igjen, jeg har sølvgrå, og jeg har ikke røde merker.. ;)

 #95981  av sw20
 
vil du sende meg t0 i sølv da???

er det mulig å få dei laga i rødt??? når du bestiller fleir???

 #95984  av CelicaTurbo
 
jeg kan sende deg to sølv ja, bestillingsinfo står i første posten av denne diskusjonen. Og det er gjerne mulig å få dem laget i rødt ja men prisen vil bli noe høyere pga at jeg må bestille et lite minstekvanta av fargen for å få den prisen som jeg pleier, og jeg vil ikke bestille mer rødt enn hva som er direkte ønsket pga at jeg ikke tror at det er så mange andre som er interessert i røde merker ;) Men, om du ser tidligere i diskusjonen så kan du lese at det vil bli en liten stund til jeg bestiller inn flere merker. Selv om jeg er omtrent tom for merker annet enn sølvgrå så er jeg litt avhengig av arbeidsgiver for å ha råd til å legge ut nærmere 2000 for bestilling av slike merker..

 #96834  av CelicaTurbo
 
Jeg har gjort klar to konvolutter med merker som går ut i morgen, det jeg har igjen av merker er da:

5 sølvgrå merker.
10 koksgrå merker (matt sort med sølvgrå skimmer).
Sist redigert av CelicaTurbo den 07 apr 2005 10:55, redigert 1 gang totalt.

 #97338  av Azrael
 
Da var merkene på plass :D Takker og bukker...
Gleder meg til å få de på bilen.

 #97370  av EilertseN
 
Når får du flere merker? skulle hatt et speilvent i sølv + et vanlig i sølv,hadde tenkt å ha de på den lille sideruta på mr2 mk2 men må ha en speilvent da før at det skal bli riktig...

 #97397  av CelicaTurbo
 
Som nevnt ovenfor så vet jeg ikke når jeg får bestilt flere merker.. har noen problemer med arbeidsgiver som er sen med å betale ut lønn så jeg kan trygt si at jeg ikke har råd til å legge ut 2000,- for en batch med foliemerker før det løser seg ;)

 #108382  av KK-ma70
 
CelicaTurbo skrev:Som nevnt ovenfor så vet jeg ikke når jeg får bestilt flere merker.. har noen problemer med arbeidsgiver som er sen med å betale ut lønn så jeg kan trygt si at jeg ikke har råd til å legge ut 2000,- for en batch med foliemerker før det løser seg ;)
Håper du har igjen 1stk sølv merke...? Isåfall er det mitt :twisted:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13