TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvordan blir man egentlig medlem?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #157068  av hybris
 
Jeg er sikkert blind på begge øya, men finner ingen åpenbar informasjon om hvordan man blir medlem i klubben på http://www.ts-ogn.no nå?

Hvis det finnes kunne den sikkert vært plassert på en bedre måte :)
 #157071  av aneriks
 
hybris skrev:Jeg er sikkert blind på begge øya, men finner ingen åpenbar informasjon om hvordan man blir medlem i klubben på http://www.ts-ogn.no nå?

Hvis det finnes kunne den sikkert vært plassert på en bedre måte :)
du er jo medlem

 #157072  av hybris
 
Hm. aha. Så bare man har registrert seg på forumet er man med i klubben?

Det er ikke noe konsept med årskontigent osv her?

 #157074  av aneriks
 
hybris skrev:Hm. aha. Så bare man har registrert seg på forumet er man med i klubben?
jepp

hybris skrev:Det er ikke noe konsept med årskontigent osv her?
nope :D

 #157077  av hybris
 
Da ble vel denne tråden litt meningsløs.. En eller annen moderator kan sikkert slette den. :oops: :lol:

 #157080  av aneriks
 
hybris skrev:Da ble vel denne tråden litt meningsløs.. En eller annen moderator kan sikkert slette den. :oops: :lol:
hehe, de sletter den vel vist de synes den er i veien

 #157123  av kennethx
 
Kan godt stå den, kan jo være flere som lurer på det :)

Velkommen skal du være!

 #157163  av CelicaTurbo
 
det er forsåvidt god info som nok kan dukke opp med jevne mellomrom. Men, hovedsaken er at siden jeg startet dette for over fire år siden så har hovedfokuset vært at dette skulle være et gratis og reklamefritt samlingspunkt for folk som var interessert i disse bilene, i starten ble det kalt "eiergruppe" men vi kaller det nå "klubb" siden det er det folk har forståelse for at det er. Klubben har vært gratis fra starten av med unntak av to kronerullinger som har blitt gjennomført så har jeg ellers betalt alle andre kostnader som har vært til server, linje osv. Hovedprinsippet bak det er at steget opp til en registrert organisasjon (klubb) med styre, og derunder budjsettrapportering til myndigheter, revisorplikt osv er et stort steg opp som vil kreve ganske mye tid av en rekke personer. De fleste klubber har problemer med høy utskiftning i styret og ansvarsrekkene pga at folk blir fort lei av å drive med slikt og det er ikke akkurat uvanlig at klubbkasser blir tømt uten kontroll over hvor pengene har tatt veien. Så, å drive klubben gratis fører til at det hverken er nødvendig med et styre som har ansvaret, og det setter til side all mulighet for eventuell tvil fra medlemmens side om klubbens økonomiske kontroll ;)

Klubben er da komplett åpen for alle, og de aktiviteter som blir gjort av klubben er gjort av personer som tar iniativ til det. Men, det er ikke fritt frem til å bruke ts-ogn's navn til hva som helst av aktiviteter eller medlemstilbud, som administratorer ønsker jeg og Kennethx å ha en viss kontroll over hvor klubbnavnet blir brukt så vi ønsker at folk som planlegger noe annet enn lokaltreff først informerer en av oss ;)