TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sponsing fra Toyota Norge?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #157378  av CelicaTurbo
 
forøvrig, om hensikten med inntekt skal være å spre det glade budskapet om ts-ogn til flest mulig folk er det mye mer effektivt om flest mulig av dere linker til klubbsidene fra deres hjemmesider og inkluderer addressen i deres signaturer på andre forum f.eks. Det vil både føre til at flere blir observant til ts-ogn's eksistens, og ikke minst at søkemotorer som google.com vil plassere ts-ogn høyere på sin ranking dess flere andre sider den finner med link til ts-ogn.. bare det å komme på toppen av flest mulig søkeresultater vil ha en enorm betydning for hvor lette vi er å finne ;) Ellers var det fint å se ett av de nyere Gatebil eller Max Power bladene som hadde link til ts-ogn via en slik inforamme knyttet til en artikkel :)

 #157414  av Neemi
 
arctic_celi skrev: Bra Nemi :) Har vi en talsperson? :)
Jeg bare lurer hva du/dere foreslo til Toyota. Satset dere på å få en banner og flagg... enkle promo ting... eller nevnte dere noen høytflygende ting og fikk denne banneren bare for å få noe...slik at Toyota ikke følte seg kip? Bare lurer hvordan Toyota var i møte med dere. :wink:


Har sendt deg pm ;)
For the record så ba vi om profileringsartikler som sagt, og vi fikk en stor banner som klubbmedlemmene med Kai Magne og meg selv i spissen har gjort litt mer med.
arctic_celi skrev:
som er mer for alle toyota eiere,og ikke bare sportsbileiere, så eksisterer dette allerede parallelt med oss i dag.
Referer du til http://www.tscn.no ja?? Den heter jo Toyota Sporsbil Club Norge??? Men ser at den satser mer på "main stream cars"...
Var denne jeg tenkte på ja.
Hvilke biler tenker du på om du ikke mener sportsbilene, men heller ikke "main stream cars" da?
Jeg bare spørr jeg :roll:
Det er da lov, eneste måten å finne ut av ting på det ;)

 #157504  av rx300
 
arctic_celi skrev:Bare regnet på hva Toyota Sportsbil Club Norge drar inn på medlemmene:

142medlemmer * 250kr = 35 500kr

Ikke for å virke som en rik jævel.. fordi det er jeg ikke... men 35 500 usle kr?!?!??!? 142 stykker at måtta tatt seg bryet med å betale dette.... og de får 35 500kr ut av det? (minus alle de utgiftene de har med å sende ut kort , bladet... osv osv osv) Det.... det blir nesten for dumt?
Blad er også noe som bortkasta penger, når man kan legge ut artikkelene ut på nett som en nettavis. Da er de pengene spart...

Ser ikke helt poenget i medlemsavgift nei....
F.eks. medlemskort med rabattavtale er jo en kjekk ting, da... De 15% rabatt jeg får hos Toyota Oslo pga tscn har faktisk spart meg for over kr. 5000 på under et år. Greit investerte 250 kroner :-)

 #157547  av sindrejl
 
CelicaTurbo skrev:forøvrig, om hensikten med inntekt skal være å spre det glade budskapet om ts-ogn til flest mulig folk er det mye mer effektivt om flest mulig av dere linker til klubbsidene fra deres hjemmesider og inkluderer addressen i deres signaturer på andre forum f.eks. Det vil både føre til at flere blir observant til ts-ogn's eksistens, og ikke minst at søkemotorer som google.com vil plassere ts-ogn høyere på sin ranking dess flere andre sider den finner med link til ts-ogn.. bare det å komme på toppen av flest mulig søkeresultater vil ha en enorm betydning for hvor lette vi er å finne ;) Ellers var det fint å se ett av de nyere Gatebil eller Max Power bladene som hadde link til ts-ogn via en slik inforamme knyttet til en artikkel :)
gjorde et lite søk på google etter "toyota forum norge" og eneste jeg fant var faktisk tscn :) sikkert fordi navnet vårt er "engelsk"

 #157586  av CelicaTurbo
 
sindrejl skrev:
CelicaTurbo skrev:forøvrig, om hensikten med inntekt skal være å spre det glade budskapet om ts-ogn til flest mulig folk er det mye mer effektivt om flest mulig av dere linker til klubbsidene fra deres hjemmesider og inkluderer addressen i deres signaturer på andre forum f.eks. Det vil både føre til at flere blir observant til ts-ogn's eksistens, og ikke minst at søkemotorer som google.com vil plassere ts-ogn høyere på sin ranking dess flere andre sider den finner med link til ts-ogn.. bare det å komme på toppen av flest mulig søkeresultater vil ha en enorm betydning for hvor lette vi er å finne ;) Ellers var det fint å se ett av de nyere Gatebil eller Max Power bladene som hadde link til ts-ogn via en slik inforamme knyttet til en artikkel :)
gjorde et lite søk på google etter "toyota forum norge" og eneste jeg fant var faktisk tscn :) sikkert fordi navnet vårt er "engelsk"
mulig det ja, men jeg har lagt til metadata som skal forbedre slikt, men jeg tar jevnlig aktuelle søk for å finne ut hvordan vi ligger ann og på de fleste søk kommer vi ganske nærmt toppen, men om flere andre websider og diskusjonsforum (via signaturer f.eks) linker til oss dess bedre ranking 8)