TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Produkttester

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #17383  av CelicaTurbo
 
I et ledd for å gjøre websidene mer levende vil jeg gjerne oppfordre dere til å skrive produkttester av gjenstander dere kjøper, om det så er luftfilter, dørmatter eller allt annet som kan være av interesse.

Produkttester kan dere lage her: http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... file=index

...eller ved å trykke 'Produkttester' i menyen på forsiden.

Det er et par ting å være oppmerksom på:

- bilder: Det er mulig å legge inn bilder men ikke fra deres egne maskiner. Bildene må være på en webserver for at de skal være synlig. Det som dere gjør er at dere "browser" frem til bildefilen på deres egen maskin og legger det til på denne måten, deretter sender dere meg alle bildene dere eventuellt har brukt til meg på epost så legger jeg dem ut på server her og redigerer testen i forbindelse med at jeg godkjenner den.

- formatering av tekst osv: Det er fullt mulig å formatere tekst, midstilling, endre størrelser osv. Men, midtstilling, venstrestilling av tekst har effekt på hele det avsnittet hvor markøren ligger. Del derfor teksten opp i flere avsnitt om du har behov for å forandre stillingen av tekst og bilder. Du lager et nytt avsnitt ved å trykke <shift> + <enter>.

Om dere synes det er vanskelig så skriv teksten og send meg bilder på epost, eventuellt også teksten på epost. Så ordner jeg det slik at det ser bra ut og publiserer testen :)

 #17511  av chris
 
Jeg tok initiativet jeg, er ikke flink til å skrive, men samma det :P