TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Innlogging pÃ¥ TS-OGN vs Innlogging pÃ¥ TS-OGN forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #17772  av @lpher
 
Får høre det stadig vekk av folk jeg 'rekruterer' at de ikke får passord....og spør da selvfølgelig meg om når de får det...

Jeg antar at de forsøker å melde seg inn i TS-OGN ved å bruke den logg inn greia på førstesia....noe som jeg selv har forsøkt endel ganger forgjeves...so...whats it for?

Litt dumt om de vi inviterer hit, aldri kommer seg inn på forumet fordi de prøver å loge seg inn feil plass da...eller er det meg som er på villspor nå? ;-)

@lpher
 #17777  av chris
 
@lpher skrev:Får høre det stadig vekk av folk jeg 'rekruterer' at de ikke får passord....og spør da selvfølgelig meg om når de får det...

Jeg antar at de forsøker å melde seg inn i TS-OGN ved å bruke den logg inn greia på førstesia....noe som jeg selv har forsøkt endel ganger forgjeves...so...whats it for?

Litt dumt om de vi inviterer hit, aldri kommer seg inn på forumet fordi de prøver å loge seg inn feil plass da...eller er det meg som er på villspor nå? ;-)

@lpher
Det er to forskjellige login'er ja. Selv gjorde jeg den smarte varianten om at jeg tok samme brukernavn og passord på begge steder ;) Grunnen til at man må logge seg inn på førstesiden er jo for å evt skrive inn artikler og styr :)
 #17796  av @lpher
 
chris skrev: Det er to forskjellige login'er ja. Selv gjorde jeg den smarte varianten om at jeg tok samme brukernavn og passord på begge steder ;) Grunnen til at man må logge seg inn på førstesiden er jo for å evt skrive inn artikler og styr :)
Tenkte meg det var på den måten ja...men jeg har aldri fått til å opprette ny bruker der...får det ikke til nå heller... ;-)

...og skal vi gjøre noe med at folk ikke 'finner frem' til forumet?

@lpher

 #17805  av kennethx
 
Lage linken til diskusjonsforum med <blink> <font size="+6" color="red">

???
:D :D :D
 #17808  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev: Det er to forskjellige login'er ja. Selv gjorde jeg den smarte varianten om at jeg tok samme brukernavn og passord på begge steder ;) Grunnen til at man må logge seg inn på førstesiden er jo for å evt skrive inn artikler og styr :)
Tenkte meg det var på den måten ja...men jeg har aldri fått til å opprette ny bruker der...får det ikke til nå heller... ;-)

...og skal vi gjøre noe med at folk ikke 'finner frem' til forumet?

@lpher
Snodig. Gikk som smurt hos meg, og den logger inn automatisk. Men viktigste er vel at folk får til å logge inn på forumet, ikke på ts-ogn (i hvert fall foreløpig). må bare si at de skal gå rett til "diskusjonsforum". For øvrig så får vi vente til kristian kommer på nett igjen ;)

 #17840  av CelicaTurbo
 
joda, har vurdert den problematikken der.. jeg kan dessverre ikke synkronisere slik at det holder med en registrering, men, for å klarlegge. Brukeren på ts-ogn er kun til nytte om du ønsker å legge igjen kommentarer til artikler eller eiersider, om du ønsker å skrive artikler selv eller produkttester, foreslå linker, filer for nedlasting osv.. Jeg kan jo fjerne hele greien men da får dere heller ikke muligheten til å delta med innhold og kommentarer direkte.. Jeg omformulerte infoteksten på forsiden for noen dager siden nettopp med tanke på den forvirringen der, men problemet er jo at folk ikke gidder å lese slikt..

 #17858  av @lpher
 
Vetta f..jeghar hørt det flere ganger nå...'kom ikke inn, for jeg fikk ikke noe passord' ....'når kommer passordet da?'

Legitime spørsmål det da? ;-)

Jeg får foresten fremdeles 'blank page' når jeg prøver å opprette ny bruker der...


@lpher

 #17862  av chris
 
@lpher skrev:Vetta f..jeghar hørt det flere ganger nå...'kom ikke inn, for jeg fikk ikke noe passord' ....'når kommer passordet da?'

Legitime spørsmål det da? ;-)

Jeg får foresten fremdeles 'blank page' når jeg prøver å opprette ny bruker der...


@lpher
Det funker her.. og passordet får man ikke, det lager man selv... :)

 #17863  av MR2turbo
 
Jeg har og User ID på ts-ogn, men kommer ikke inn på det.. hvordan skal jeg løse det? får bare beskjeden "feil i innlogging"

 #17883  av MRQuoc
 
feil passord eller feil brukernavn ;)

 #17896  av kennethx
 
Hvis det hadde vært mulig å gjøre linken til forumet tydeligere, så den skillte seg litt ut, så hadde kanskje flere funnet veien?

Evt. fjerne brukernavn/passord fra hovedsiden, og erstatte med en link som heter Login. Når du trykker på den kommer brukernavn/passord/lagnybruker side opp.

 #18022  av CelicaTurbo
 
jeg kan undersøke det forslaget til Kenneth der, men det er modulbasert det rammeverket og jeg er usikker på hvordan det fungerer å legge en slik modul i en senterramme istedet..

 #18084  av @lpher
 
CelicaTurbo skrev:jeg kan undersøke det forslaget til Kenneth der, men det er modulbasert det rammeverket og jeg er usikker på hvordan det fungerer å legge en slik modul i en senterramme istedet..

You da man Kristian ;-)


@lpher

 #53065  av Remi
 
hva er egentlig vitsen me og ha 2 logg inn? æ ser ikke helt poenget.. hadde det vært 1 logg inn.. hadde flere lagt ut bilder av bilene sine på eier sidene.. mene kansje bare æ som e overtrøtt i gjen :?:

 #53151  av DannyBoy
 
Enig med Remi der...

Jeg skjønner ikke helt meninga med den 1. log in greia.
Skjønner at det er til noe andre greier. Men skjønner ikke hva :?