TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Chrome ts-ogn merker

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #22923  av Goose
 
Hvem av de merken vil gjøre seg best på en sølv metalic ?

 #22927  av chris
 
Goose skrev:Hvem av de merken vil gjøre seg best på en sølv metalic ?
Du bør vel ha sorte merker du, mener nå jeg :)

 #22937  av Goose
 
Jo da. men dere har mer erfaring om hvem merke passer best på sølv.
Jeg har ikke bestemt meg ennå hvor det er best å plasere: nederst på dører eller på siderutene bak?
Har dere noen formening?

 #22941  av chris
 
Goose skrev:Jo da. men dere har mer erfaring om hvem merke passer best på sølv.
Jeg har ikke bestemt meg ennå hvor det er best å plasere: nederst på dører eller på siderutene bak?
Har dere noen formening?
Det er vel litt opp til deg selv tror jeg. Selv liker jeg plasseringen jeg valgte :)
Da ser folk det også når du åpner døra f.eks. når du står lukeparkert. Blir lagt veldig merke til. Skal i tillegg ha et i samme størrelse på bakruta, et hvitt et.

Du ser det her, bak på døra:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/files/img_1480_940.jpg

 #23024  av CelicaTurbo
 
Da er merkene kommet, skal sette meg ned og skrive addresser på konvolutter nå så ryker dem i postkassen i morgen :)

Chrome så meget bra ut og jeg håper at en av dere som får dette kan ta bilde av dem og legge ut på forumet slik at andre kan se :)

 #23025  av MRQuoc
 
oi ,, skal jeg sende deg penger da ? :p

 #23054  av CelicaTurbo
 
Jeg har sendt ut til alle som jeg har mottatt penger av i dag og huske ingen Espen H ihvertfall så da antar jeg at det ikke er sendt inn bestilling? Så da er det bare å sende penger ja, men jeg tror ikke jeg har flere enn 5 merker igjen. Ble ikke bestilt mer enn 10 av disse pga prisen og at det var liten respons på om disse merkene var ønsket :)

 #23063  av MRQuoc
 
Du skal sende den til meg , jeg legger ut for Espen , fordi han ikke "skjønte" stort av dette opplegget :)

så du bare sender til meg , 2 stk .

 #23069  av CelicaTurbo
 
Ok, send med addressen på PM da så slipper jeg å lete gjennom papirene mine på det :) Jeg sender to merker når jeg har addressen så stoler jeg på at du betaler da :)

 #23140  av chris
 
Fikk det hvite merket i dag. Takk skal du ha, Kristian. Og takk for at du gidder bryderiet og sånn :)

Skal ta bilde når jeg får rota meg til å festa det på ruta. Virker som dette sitter mye løsere på papiret, enn de første jeg fikk, heldigvis ;)

 #23141  av cameleon
 
Ja, da fikk jeg mine CHROOOOOOOME foliemerker i posten :D Ble som en lien unge da jeg fikk se de hehe. Måtte ut å feste de med en gang :mrgreen:
Prøvde å ta noen skikkelige bilder, men det var litt vanskelig. Mye lys og usj usj.

BTW Et lite bilde av bærta mi som sender sine beste hilsninger til klubben og alle sammen :)

La men en liten videosnutt også hehe.
Vedlegg
DSCN0008.jpg
DSCN0008.jpg (43.16 kiB) Vist 5680 ganger
Dscn0018.jpg
Dscn0018.jpg (84.83 kiB) Vist 5679 ganger
Dscn0017.jpg
Dscn0017.jpg (85.73 kiB) Vist 5679 ganger

 #23150  av Goose
 
Christian har du svarte merker?

Så på de du hadde på bilen. Svart passer best på dørene (sølv bil)

 #23153  av CelicaTurbo
 
Jeg har svarte merker ja, dette er det jeg har:

- sølvgrå
- speilvendte sølvgrå for klistring på glass.
- blanke svarte
- hvite
- chrome.

På en sølvgrå bil er det nok svarte merker som passer best ja :)


Ellers angående chrome merkene glemte jeg å kommentere en ting: Alle punktum ser ut til å være forbundet med sin nabobokstav med en liten stripe folie, jeg vet ikke hvorfor dette er gjort men det er ikke slik på andre merker enn chrome. Det er godt mulig for å gjøre det lettere å fjerne merket fra papiret. Det jeg foreslår er at dere først klistrer merket på bilen, og deretter bruker en teppekniv som er så skarp som mulig og forsiktig snitter bort den folien som ikke skal være der, bruk lett trykk på kniven og snitt flere ganger over for å komme gjennom folien om det er nødvendig, vær meget forsiktig med lakken! :)


Ellers, jeg minner på at monteringsanvisning står her:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... light=teip

:)

 #23154  av CelicaTurbo
 
men de chrome merkene ble meget bra på svart bil :)

 #23155  av Goose
 
Send meg PM med prisen per merke og kontonr.