TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ros

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #2  av MR2PÃ¥l
 
:)  Dette begynne å se bra ut. Håper det blir en del folk på sidene. Stå på.

MR2PÃ¥l.

 #3  av CelicaTurbo
 
Jotakk, det nærmer seg noe. Akkurat nå tar vi det litt rolig til sidene er mer klare før vi går mer aktivt inn for å "hente" flere medlemmer, men kjenner du noen er det bare å spre ordet  :)

 #4  av MR2turbo
 
Forumet er flott!
Ser frem til at sidene kommer skikkelig i gang  :)

MR2turbo

 #26224  av Gossi
 
Flotte sider dere servere oss her... Dere fortjener mye ros!

 #26956  av Goose
 
Vi må hovedsakelig takke Kristian som tar initjativen og holder alt oppe i drift og ikke minst til oss alle sammen som bidrar med gode, kunnskasps rike komentarer, mye nye ideer, inspirasjon, og spennende prosjekter samt bilder av rå fine biler. Man lærer stadig vekk noe nytt :)

 #26972  av chris
 
Goose skrev:Vi må hovedsakelig takke Kristian som tar initjativen og holder alt oppe i drift og ikke minst til oss alle sammen som bidrar med gode, kunnskasps rike komentarer, mye nye ideer, inspirasjon, og spennende prosjekter samt bilder av rå fine biler. Man lærer stadig vekk noe nytt :)
..og.. ikke minst.. som passer på oss når vi sklir ut i postene :D

 #27010  av jumbo
 
Sklir ut? Hæ? Hvem? Oss? :mrgreen:

 #27011  av VeilSide
 
All ros til sidene og forumet. Og ikke minst folka som er her. Er en genial gjeng dette her. Alltid gullkorn på lager. ;)

 #27028  av sindrejl
 
hihi den kaninen din dukker opp overalt for tiden chris.. du padler i god hastighet med den der ;)

 #27030  av chris
 
sindrejl skrev:hihi den kaninen din dukker opp overalt for tiden chris.. du padler i god hastighet med den der ;)
Synes den sier alt jeg ;)

 #27051  av cameleon
 
Er et kjempemessig forum ja! Har ikke noe negativt å si om noen av dere! Kjempemessige mennesker alle sammen! Blir bare så rørt *snufs* :cry:

Tror personlig dette er det fresheste forumet på planeten. Tror ikke det finnes noen som klarer å vri og vrenge på så mye som folka her inne. Har en del gullkorn på lager som jeg kunne ha tenkt meg å sendt ut i ny og ne, men på grunn av den strenge sensursystemet her til lands så tror jeg vi lar det ligge. Kan jo være en del småttiser som er lettpåvirkelig som sjekker ut dette forumet også :roll:

 #27070  av sindrejl
 
cameleon skrev: Kan jo være en del småttiser som er lettpåvirkelig som sjekker ut dette forumet også :roll:
Chris du snakker om? 8)

 #27080  av Mr2 Mk2
 
Får vel bare hive meg på da og si at OGSÅ JEG er VELDIG fornøyd med dette forumet.Helt knall!!må jo være verdens beste forum,med verdens Kuleste "gutter" :D 8) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten :D

Når jeg gråter og er lei er forumet der for meg.Lurer du på noe er det ingen fare her finner du alltid svare.Spiller ingen rolle om du kjører Celica,Supra eller mr2 her er alle like god!Det eneste vi mangler men aldri finner det er flere kvinner.

Lenge leve Ts-ogn! :D

 #27177  av Kenny
 
aplaus til webmaster, og alle andre som holder forumet gående..

Har aldrig truffet en gjeng med mer hjelpsome folk en dere..



Hurra for ts-ogn. :P