TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ros

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #27178  av Erlend
 
*Snufs* Blir nesten like rørt som cameleon når jeg leser dette jeg :cry:

Ellers er jeg helt og holdent enig med Jostein :D

 #27189  av cameleon
 
*Trøste Jostein og Erlend* :)

 #27700  av bose
 
Flott forum dette ja!!!Her stiller alle opp for hverandre uansett hva det gjelder.Har aldri sett makan på andre forum.Webmaster.Kan scanne en hundrelapp og maile den til deg,så får du litt støtte fra meg :D :D

 #27705  av hmsilset
 
helt enig med hele gjengen! Dette er et kjempebra forum!
Diktet til Jostein gikk rett i levra, og jeg må skaffe
meg vanntett tastatur til hjul sånn som tårene trillet :P

 #28253  av bose
 
hehe

 #28287  av sindrejl
 
aaaaw så søtt jostein! :cry: :cry:

vil du gifte deg med meg?

 #28288  av Mr2 Mk2
 
sindrejl skrev:aaaaw så søtt jostein! :cry: :cry:

vil du gifte deg med meg?
Jah why not? :D Du har vel peng? :?
Fått en del "Fan Mail" etter det "diktet"..Ehhrk det er nå bare noe jeg driver med litt utenom aqvarell malinga og blomsterdekarosjanen :lol:

 #28345  av cameleon
 
Jostein skrev:
sindrejl skrev:aaaaw så søtt jostein! :cry: :cry:

vil du gifte deg med meg?
Jah why not? :D Du har vel peng? :?
Fått en del "Fan Mail" etter det "diktet"..Ehhrk det er nå bare noe jeg driver med litt utenom aqvarell malinga og blomsterdekarosjanen :lol:
Ligg unna du hehe. Sindre er MIN og bare MIN :D *kosepåsindreguttensin* :P

 #28346  av sindrejl
 
*smile søtt* hadde det gøy i trondheim igår da? fikk ikke med deg noe smått hjem?

 #28351  av cameleon
 
sindrejl skrev:*smile søtt* hadde det gøy i trondheim igår da? fikk ikke med deg noe smått hjem?
Hvis det er meg du refererer til så hadde jeg og chris det kjempekult sammen hehe. så en liten fjomp som fikk helt ut colaen sin av politiet også :D Var nok litt mer enn bare cola der da. Sikkert hans første tur ut på byn etter konfirmasjonen og var litt uheldig :P

 #28372  av sindrejl
 
ja uff.. politiet er bra slemme :/

 #28396  av chris
 
cameleon skrev:
sindrejl skrev:*smile søtt* hadde det gøy i trondheim igår da? fikk ikke med deg noe smått hjem?
Hvis det er meg du refererer til så hadde jeg og chris det kjempekult sammen hehe. så en liten fjomp som fikk helt ut colaen sin av politiet også :D Var nok litt mer enn bare cola der da. Sikkert hans første tur ut på byn etter konfirmasjonen og var litt uheldig :P
Var nok utblanda med litt vørterøl ja :D

 #28773  av cameleon
 
chris skrev:
cameleon skrev:
sindrejl skrev:*smile søtt* hadde det gøy i trondheim igår da? fikk ikke med deg noe smått hjem?
Hvis det er meg du refererer til så hadde jeg og chris det kjempekult sammen hehe. så en liten fjomp som fikk helt ut colaen sin av politiet også :D Var nok litt mer enn bare cola der da. Sikkert hans første tur ut på byn etter konfirmasjonen og var litt uheldig :P
Var nok utblanda med litt vørterøl ja :D
Og bittelittegranne hissigbrus :D

 #29784  av larsst185
 
Helt enig med alle her.Topp .Ã… ha Toyota fikk mer mening etter at jeg fant dette forumet. :)