TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • tusen takk!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #696  av Ã˜istein
 
vil bare si tusen takk til alle som svarer og som poster en topic i ny og ne om ting de vet eller lurer på :)

uten dette forumet så hadde nok min oppfatning av bilen vært en del annerledes :)
her får jeg ideer og endel svar på "hvorfor min bil oppfører seg sånn..." i andre's topic posting

jeg syntes det var på tide med litt ros igjen siden det ikke var noen topic her, noe som kommer av at forrige topic hadde aldret og blitt slettet av den grunn!

tusen takk til webmaster som holder siden igang

Øistein     c",)

 #699  av CelicaTurbo
 
takk takk :)  dess mer aktivitet det er her dess mer interessant er det for folk å følge med, og flere personer får svar på sine spørsmål  :)

 #703  av MR2turbo
 
Øistein on April 23 2002 @ 19:10 skrev:vil bare si tusen takk til alle som svarer og som poster en topic i ny og ne om ting de vet eller lurer på :)

uten dette forumet så hadde nok min oppfatning av bilen vært en del annerledes :)
her får jeg ideer og endel svar på "hvorfor min bil oppfører seg sånn..." i andre's topic posting

jeg syntes det var på tide med litt ros igjen siden det ikke var noen topic her, noe som kommer av at forrige topic hadde aldret og blitt slettet av den grunn!

tusen takk til webmaster som holder siden igang

Øistein     c",)
Helt enig  :)  Dette begynner å bli kjempebra!! Det ser jo ut som at det stadig kommer nye medlemmer  :p

 #706  av henningl
 
Kristians websider her har vel omtrent samme veksten som mine har hatt ( http://www.200sx-ogn.org ) , og fortsetter den trenden så har han nok rundt 10 aktive brukere på forumet samtidig på dagtid om ett års tid :) I går hadde jeg faktisk 18 brukere samtidig! men da blir det nesten for ille.. mye å følge med på gitt ???

Ulempen for Kristian er jo at han snart må få oppdatert serveren dersom dette fortsetter, for forumet går skrekkelig tregt straks det er flere som bruker det har jeg merket.. :p

Ja, og en ting: nyt rosen mens du kan Kristian.. om en stund tar alle det hele som en selvfølge at du gjør jobben! :p

 #707  av CelicaTurbo
 
joda brodern, har sett det på forumet ditt at folk begynner å ta det for en selvfølge at ting skjer men jeg må si det er overraskende mye jobb med det her egentlig, og veldig mye som fremdeles bør gjøres..   og ny server trenger jeg definitivt..