TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Passert 20.000 poster

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #20216  av CelicaTurbo
 
Vi har da passert 20.000 skrevne innlegg av brukere på forumet, en gratulasjon til oss selv er på sin plass! :D
 #20219  av Mr2 Mk2
 
CelicaTurbo skrev:Vi har da passert 20.000 skrevne innlegg av brukere på forumet, en gratulasjon til oss selv er på sin plass! :D
Noen burde bakt Kake :D Hehe tror jeg får feire da....

Grattis Alle sammen,og håper på 20.000 nye!

 #20227  av chris
 
Jeg feirer her for meg selv, med et glass brus og en eske Smurf :mrgreen:

 #20237  av kennethx
 
Får ta koteletter til middag for å feire da :D

har intrykk av at 10k->20k gikk en del fortere enn 0->10k?

Er vi flinke å rekruterer blir det ikke lenge til neste feiring!

GRATTIS!

 #20240  av @lpher
 
Congrats to us.. ;-)


@lpher

 #20274  av Christian
 
Aktiviteten har tatt seg opp betraktelig over den siste tiden ja, blitt et flott forum dette! :D

 #20280  av Erlend
 
Moro at vi har passert 20 000 poster! Begynner å bli en ganske fin database med (litt) info og (mye) synsing dette :mrgreen:
NÃ¥r jeg prater bare for meg selv... :P

Har lyst til å takke Kristian for arbeidet med forumet så langt, og også et par respektable nikk til Markus og en del andre som alltid har gode og underbygde tekniske svar på lager! Takk takk! :D

Feirer med et eple jeg... :)
Sist redigert av Erlend den 10 okt 2003 20:57, redigert 1 gang totalt.

 #20282  av MR2turbo
 
Gratulerer til oss og spesielt til vår kjære Webmaster, Kristian som driver dette for oss ;)

Har vel etterhvert blitt mere trafikk her enn på 200sx forumet?

 #20355  av CelicaTurbo
 
nja, jeg vet ikke hvor mye trafikk vi har i forhold til 200sx-ogn men vi er ikke så langt unna ihvertfall. Telleren på deres forum er også unaturlig lav pga at Henning byttet til denne forumprogramvaren (phpBB) en god stund etter at jeg gjorde det, og import av de gamle postene var vanskelig hos ham så da ble alle de gamle diskusjonene slettet. Allikevel har det forumet 27.000 poster. Tror vi ligger ganske likt, det forumet er også et seriøst og sosialt forum med ingen trøblemakere :)

 #20384  av sindrejl
 
Knallt forum dette iallefall.. bare kule folk her inne :)
*gratulere TS-OGN med å spise noen ritz crackers*

 #20393  av CelicaTurbo
 
supert at folk er fornøyde ihvertfall, vi får feire oss selv på treffet til våren :)
 #20395  av erling
 
CelicaTurbo skrev:Vi har da passert 20.000 skrevne innlegg av brukere på forumet, en gratulasjon til oss selv er på sin plass! :D
Og mest av alt, gratulerer til Chris, som gjorde dette mulig. :P:P:P:P:P

Høhøhø.. :D

Knallforum detta Kristian. Bilde *Klapse Kristian på skuldera.* :D
 #20402  av MRQuoc
 
erling skrev: Og mest av alt, gratulerer til Chris, som gjorde dette mulig. :P:P:P:P:P
:D
:P:P:P:P
 #20449  av chris
 
erling skrev: Og mest av alt, gratulerer til Chris, som gjorde dette mulig. :P:P:P:P:P
Takker og bukker Bilde

Jeg har vært aktiv ja, men jeg er jaggu ikke aleine heller :D
Men vi trøndere tar på oss litt av æren såklart. :D

 #20667  av henningl
 
FÃ¥ se din da Kristian.. tror veldig godt mulig du har litt mer post-aktivitet enn meg.. ;) Dere er litt postwhore's her inne iblant ;)


edit: bildet i en senere post
Sist redigert av henningl den 13 okt 2003 09:37, redigert 3 ganger totalt.