TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Passert 20.000 poster

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #20670  av Dalan
 
henningl skrev:FÃ¥ se din da Kristian.. tror veldig godt mulig du har litt mer post-aktivitet enn meg.. ;) Dere er litt postwhore's her inne iblant ;)
henningl skrev:FÃ¥ se din da Kristian.. tror veldig godt mulig du har litt mer post-aktivitet enn meg.. ;) Dere er litt postwhore's her inne iblant ;)
apropos postwhore.. :lol:

nei nå, var ikke no bedre selv.. :roll:
men måtte bare :D

 #20671  av henningl
 
arrg... dusteservern som rota ;) nekta å poste med attachment først ;)

 #20673  av CelicaTurbo
 
stat fra ts-ogn serveren til sammenligning:
Vedlegg
ts-ogn statistikk 13. oktober 2003
ts-ogn statistikk 13. oktober 2003
ts-ogn-stat.gif (10.66 kiB) Vist 5659 ganger

 #20674  av henningl
 
poster ny jeg så det kommer på samme side
Vedlegg
stats.jpg
stats.jpg (22.87 kiB) Vist 5656 ganger

 #20675  av henningl
 
Det ser ut til at dere har et stykke igjen enda ;) Grunnen til det høye post-antallet er nok at dere prater veldig mye på hver tråd ;)

 #20676  av CelicaTurbo
 
joda, men vi har størst databasefil ihvertfall! :D

neida, tror nok det stemmer, vi ligger ikke så langt unna på antall poster men har vesentlig færre diskusjonstråder enn dere. Men, jeg er faktisk usikker på hvordan dataene fra den forrige forumprogramvaren er med på dette, tenker jeg sjekker det totale antallet poster i databasen i kveld. Jeg mener å huske at det er slik at antallet poster totalt skal stemme etter importen av data som skjedde den gangen i juni (byttet forumprogramvare), mens resten av statistikkdata ble nullstilt den gangen. Egentlig er det ikke viktig for tallene hadde ikke blitt mer fordelaktige om disse tallene hadde vært med heller.. Gi oss litt tid så blir det bedre, det er "de gamle dager" med laber aktivitet som fremdeles henger over statistikken som et spøkelse :) Er bare å se på båndbreddetrafikken min, har doblet seg i løpet av 3-4 måneder :)

 #20679  av chris
 
Vi har størst databasestørrelse ja, og det er jo størrelsen som teller, sant? :D

Vi prater mye på hver tråd, enten er det fordi vi sklir fullstendig ut av topic, eller så er det fordi vi ikke blir enige :D

 #20687  av henningl
 
redd det mest er førstnevnte :lol:


Men mer seriøst vil jeg tro at dere fremdeles er ivrige og hel-tennte.. på sx-forumet begynner diskusjoner å gå igjen, og aktiviteten er for stor til at folk gidder lese alle trådene. dem leser det som er interesant. Hos dere tror jeg dere mer sørger for å få inn minst en kommentar i hver diskusjon hver ;)

 #20689  av chris
 
henningl skrev:redd det mest er førstnevnte :lol:


Men mer seriøst vil jeg tro at dere fremdeles er ivrige og hel-tennte.. på sx-forumet begynner diskusjoner å gå igjen, og aktiviteten er for stor til at folk gidder lese alle trådene. dem leser det som er interesant. Hos dere tror jeg dere mer sørger for å få inn minst en kommentar i hver diskusjon hver ;)
Det er vel nå jeg skulle latt være å svare :mrgreen:

Nja, vi har fortsatt sånn type aktivitet, at vi klarer greit å gå gjennom alle postene, med mindre vi har vært borte fra forumet noen dager :D
Hvordan miljøet på forumet og mellom medlemmene, hos dere på 200sx er, vet jeg ikke, men her er det knall. Det er jo også en grunn til at vi sklir ut av topic ;) :D

Personlig synes jeg det er kjempebra sånn det er nå. Passe uformelt. Har man et seriøst spørsmål får man (som oftest :P) seriøse svar, og har man et useriøst spørsmål, får man svar på det også :D Gjør at det blir litt gøy også :)

 #20691  av henningl
 
Vi har ganske bra miljø vi og... :)

ganske unikt igrunn.. forumer UTEN idioter liksom..

 #20718  av sindrejl
 
hehe har ennå ikke sett idioter her inne heller :)

 #20741  av erling
 
henningl skrev:poster ny jeg så det kommer på samme side
Ååååja...... Dere bruker *host* ENGELSK *host* på forumet deres ennå....... :roll: :roll: :P:P:P:P:P
sindrejl skrev:hehe har ennå ikke sett idioter her inne heller :)
Hehe.. Jasså? :mrgreen:

 #20777  av henningl
 
hehehe.. jepp.. ;)