TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Your Attachbox is 100% full?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #182378  av CelicaTurbo
 
Det er ingen grunn til at du skal få den meldingen for det er ingen begrensninger for total sum vedlegg. Men, er det ved sending av private meldinger at du får denne meldingen? Jeg skal undersøke litt mer senere på dagen.

Er det noen flere som opplever denne feilmeldingen nå for tiden?

 #182381  av ADHD:-)))
 
Hei!
Vel du spørrerom de er flere som har fått en slikmeding! Ja eg fikk denne meldingen tidligere (for Ca9månder siden= då er skreiv å fikk PMer fra THE STIG med MANGE bilder forslag på vilket ratt eg sku kjøpe å daetter eg fikk den femte meldingen fra han med MANGEN bilder i så fikk eg den meldingen om att Your Attachbox is 100% full å eg ågså sleit en del før eg sjønte de at de var mottatte meldingene me Attachments som var årsaken til problemet

HÃ¥per dette kan vere til hjelp!??

 #182443  av CelicaTurbo
 
Jeg sjekket innstillingene på nytt og det viser seg at jeg feiltolket beskrivelsen av den ene parameteren: det er nå en maks grense på 5MB samlet diskplass for hver brukers personlige meldingsfolder. Dvs, alle vedlegg i innboks, utboks, lagret og sendt-folderne kan til sammen ikke overstige 5MB. Jeg har ikke tenkt å endre den grensen heller for vi bruker seriøst mye diskplass som det er og det er greit å holde en policy som får folk til å begrense seg. 5MB holder plenty for de fleste om de bare lærer seg at bilder fra digitalkamera er skammelig store i forhold til kvaliteten, det er null problem å redusere filstørrelsen på slike bilder til en tidel uten å merke noe tap av kvalitet. Og en liten filstørrelse er hyggeligere å sende til forumet, og hyggeligere å laste ned ;) Det er ikke meningen at forum skal brukes som en privat lagringsplass ;)

Få mer plass ved å slette private meldinger med vedlegg i innboks og utboks.