TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • forum oppdatert, Garage installert

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #182714  av CelicaTurbo
 
Har oppdatert forumprogramvaren i kveld så skriv et svar her om dere opplever noen problemer etter oppdateringen. Også vedleggsfunksjonaliteten og albumet er oppdatert. Jeg er klar over at sifferet ved "vis nye innlegg" mangler foreløpig.

Nytt er at tidligere eiersider er fjernet til fordel for Garage-mod, som gir muligheten for en del mer tilpassing fra deres side, bedre kontroll over hvilken informasjon som er tilgjengelig, bilder, samt kvartmilsresultater. Det gir også muligheten til at dere kan registere flere biler, og legge kommentarer til hverandres biler. Modifikasjonen inneholder en del som jeg ikke vil ta ibruk så regn med at jeg fjerner noe funksjonalitet.
Sist redigert av CelicaTurbo den 26 sep 2007 12:46, redigert 1 gang totalt.

 #182746  av Andy_Celica
 
Ikke for å klage eller noe, men før du oppdateret forumet stod det alltid i parantas () hvor mange innlegg som var osv, det er det ikke nå, hadde det vært mulig å fått til igjen?

Sorry off topic
 #182770  av CelicaTurbo
 
CelicaTurbo skrev:Jeg er klar over at sifferet ved "vis nye innlegg" mangler foreløpig.
;)

 #182805  av CelicaTurbo
 
det er mulig at det er noen problemer med språk her og der for dere som har norsk språk valgt i deres profil. Jeg vil trolig gå gjennom språkfilene senere i kveld..

 #183004  av sindrejl
 
ser det er en 1/4 mile table også som har dukket opp?

 #183035  av CelicaTurbo
 
sindrejl skrev:ser det er en 1/4 mile table også som har dukket opp?
jepp, men det er en del av garage-mod. På hver kjøretøy kan du registrere modifikasjoner, kvarmil og dyno-resultater, hvor både kvartmils- og dynoresultater er tilgjengelig fra sin egen oversiktsside. I menyen øverst i forumet står kun link til garage-hovedsiden og kvartmil, ikke dyno...

 #183532  av Speeder
 
Jeg må si jeg liker denne nye funksjonaliteten. Gir en meget oversiktelig og fin liste over modifikasjonene på hver enkelt bil. Dette er en god erstatter for den vi tidligere hadde på forsiden, som Kristian måtte oppdatere. Man kan også lett koble tider\hastighet på 402M opp imot mods.

Hva med å få en link til dette på forsiden. Husker jeg var jevnlig inne å tittet på dette før. Da gjerne en godt synslig link til hver enkel modell. -->
Man trykker f.eks. på "celica" så søker mann opp alle celica'ne som er registrert i garasjen.

 #183547  av CelicaTurbo
 
Jeg skal undersøke muligheten for noe slikt ja med linker til modellene fra forsiden ja.. ellers, Kennethx oppdaget at kvartmilstabellen ikke alltid var like smart på sorteringen; på de verdiene man ikke fyller ut blir 0.00 satt som standard verdi, og når listen da blir sortert etter korteste tid på gitt distanse så vil de resultatene hvor verdi ikke er lagret komme på toppen.. det er litt uheldig men kan motvirkes om vi fyller ut f.eks 999 istedenfor.

 #183560  av kennethx
 
Enten det, eller så må sorterings algoritmen være litt smart og tolke 0.00 som "sist"

 #184137  av CelicaTurbo
 
- endret til "KM/H" som fartsenhet istedenfor "MPH"
- Valgalternativer for valuta ved pris på kjøretøy er endret til kun "NOK"