TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • nedetid i morgen, søndag

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #20413  av CelicaTurbo
 
Et varsku til dem som er aktive på søndager: Sidene kommer trolig til å være utilgjengelig en periode pga at jeg skal flytte server.. om ting fungerer som det skal så klart, hvis ikke blir det en kjapp "undo" :)

...så om nettsiden ikke åpnes, ingen grunn til panikk. Finn på noe annet å gjøre et par timer. Selve flyttingen tar bare en liten time kanskje, men det vil ta en del timer før alle internetleverandører har oppdatert sin "addresseliste" (DNS) med addressen til nye serveren..

 #20424  av MR2turbo
 
Fint at du sier i fra ;)
Kansje jeg får gjort noe fornuftig i stedefor å sitte på nett i morra ;)

 #20448  av chris
 
NEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Bilde Bilde Bilde

Hva skal jeg finne på i morra da???!!! Hmm.. det er jo formel1 da.. hjelper jo litt :D

:mrgreen: :mrgreen:

Men bra du sier fra ja :)

 #20476  av sindrejl
 
hmm.. urk.. ta det tidlig mens vi sover Bilde

 #20555  av CelicaTurbo
 
her sier jeg at serveren går ned, og når jeg skal sjekke postene for dagen har dere tydelighvis brukt muligheten til å poste mens dere kunne: over 120 nye poster siden i går kveld? :)

 #20558  av chris
 
CelicaTurbo skrev:her sier jeg at serveren går ned, og når jeg skal sjekke postene for dagen har dere tydelighvis brukt muligheten til å poste mens dere kunne: over 120 nye poster siden i går kveld? :)
Vi måtte jo benytte muligheten :mrgreen:

 #20582  av CelicaTurbo
 
Da er sidene oppe på ny server og det ser ut til å fungere bra, vesentlig kjappere er det også :)

 #20649  av @lpher
 
CelicaTurbo skrev:Da er sidene oppe på ny server og det ser ut til å fungere bra, vesentlig kjappere er det også :)
Raskere ja?!! ...Det kan du trygt si! ;-)

@lpher

 #20651  av chris
 
@lpher skrev:
CelicaTurbo skrev:Da er sidene oppe på ny server og det ser ut til å fungere bra, vesentlig kjappere er det også :)
Raskere ja?!! ...Det kan du trygt si! ;-)

@lpher
Merker ganske vesentlig forskjell her også ja ;)

 #20653  av erling
 
CelicaTurbo skrev:vesentlig kjappere er det også
Det går så det hosja itte nå ja. Bra at serverflyttinga ikke tok så langt tid da, så man slapp å få abstinenser, rabies, eksëm/kløe o.l. :D

 #20654  av chris
 
erling skrev:
CelicaTurbo skrev:vesentlig kjappere er det også
Det går så det hosja itte nå ja. Bra at serverflyttinga ikke tok så langt tid da, så man slapp å få abstinenser, rabies, eksëm/kløe o.l. :D
Ja, det begynte å klø litt her.. men fikk ut den værste desperasjonen på msn og irc da :D