TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • signatur?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #183593  av aneriks
 
går det ikke lengre og forandre på signaturen? eller er det bare meg som ikke skjønner hvordan jeg gjør det?

 #183624  av CelicaTurbo
 
Joda, på din profilside? http://www.ts-ogn.no/phpBB2/profile.php ... ditprofile


....eller får du noen feilmeldinger?

 #183628  av aneriks
 
hmm.. kom ikke in der i stad, men var kansje internett her som tok kvelden noen sekunder, funka nå i alle fall :D

 #183639  av CelicaTurbo
 
Det er godt å høre så slipper jeg å undersøke mer :D

 #195494  av ToyThom
 
Men hadde vært artig å kunne legge inn et signature bilde og da! Hadde virkelig spicet opp forumet litt!

 #195519  av CelicaTurbo
 
det interessante på forumet er jo teksten vi skriver, og ikke å se de samme små signaturbildene om og om igjen :lol: Så, for nå får folk sørge for lagring av sine signaturbilder selv, slik at bruken av det begrenses noe ;)

 #195529  av Speeder
 
ToyThom skrev:Men hadde vært artig å kunne legge inn et signature bilde og da! Hadde virkelig spicet opp forumet litt!
Og der har du fått inn ett signatur bilde ja. Dette opptar omtrent en fjerdedel av min skjermhøyde som er tilgjengelig for innlegg. Veldig spicy!

Takk

 #195530  av jumbo
 
Ja, setter faktisk stor pris på å holde ting litt minimalistisk og renslig isteden for å bruke opp all plassen på fluff.

 #197963  av Thomas S
 
Pytt sann! En svart supra med handlevogn spoiler må no dere tåle :lol:

 #197965  av sindrejl
 
Speeder skrev:
ToyThom skrev:Men hadde vært artig å kunne legge inn et signature bilde og da! Hadde virkelig spicet opp forumet litt!
Og der har du fått inn ett signatur bilde ja. Dette opptar omtrent en fjerdedel av min skjermhøyde som er tilgjengelig for innlegg. Veldig spicy!

Takk
irriterer min signatur også? for da kan jeg fjerne den

 #197977  av Speeder
 
Din og f.eks andy_celica sin er ca halvparten av så store, så de har ikke jeg irritert meg noe over i allefall.

 #198005  av Thomas S
 
Skal nok prøve å gjøre den mindre! Har bare ikke tid :wink:

 #198089  av Andy_Celica
 
ThaShiZnitH skrev:Skal nok prøve å gjøre den mindre! Har bare ikke tid :wink:
Men da kan du i tilfelle fjerne den til du har forminsket den da, istede for å terge de andre på forumet.

 #198200  av Thomas S
 
:( Tror ikke Andy liker meg særlig! Har ikke fått klager på det før no! :( :( :(

 #198206  av Andy_Celica
 
ThaShiZnitH skrev::( Tror ikke Andy liker meg særlig! Har ikke fått klager på det før no! :( :( :(
Mente det ikke slik da, de andre sier jo at de synes den er for stor, derfor hadde det vel vært greit å fjerna den og i tilfelle fått opp en som er litt mindre.