TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • endringer på rating i garage

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #187348  av CelicaTurbo
 
Kennethx gjorde meg oppmerksom på at gjester kunne "rate"/rangere biler i Garage. Vanlige brukere kan kun rangere en bil en gang, og rangerer de bilen flere ganger vil de kun oppdatere sin første rangering. Brukere kan heller ikke rangere sin egen bil. Når jeg installerte Garage var det som standard mulig for gjester å rangere og skrive kommentarer til biler, men siden man ikke kan identifisere gjester så tillot det muligheten for at eiere kunne rangere egne biler, og at biler kunne rangeres flere ganger av samme person og dermed øke sin "ranking" totalt sett.

For å hindre at slikt skjer har jeg nå fjernet muligheten, samt at jeg har slettet alle rangeringer i databasen som er gjort av gjester. Derfor ser rangeringslisten nå litt annerledes ut. Det er så klart mulig at en del av den tidligerer rangeringen skyldtes at folk har linket til sine biler på andre forum. Nå er muligheten for slike gjester å rangere biler fjernet, og det er jo uheldig men jeg må dessverre fjerne muligheten for misbruk. Antar at de fleste forstår det ;)