TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvordan kommer man seg vekk/melder seg ut av dette forumet?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #187465  av mr.two
 
Synes det er festlig at han tok seg tid til å slette postene sine. Mye styr for veldig lite..man kan jo bare spekulere i hva som er årsak til slike "utbrudd" eller hva enn man skal kalle det, men det er vel greiest å holde slikt for seg selv da det i mitt tilfelle vil bli noe useriøst som kanskje trigger mr blyfot til å melde seg inn igjen.

 #187466  av Fred
 
Blyfot... hvem er/var det? Han med yaris verso kompressor??

 #187467  av sleeper
 
hm.. merklig fyr! hvorfor meldte han seg inn i det hele tatt hvis det var så ille og være her?
jaja.. han har vel sine grunner...


Kennethx: kan alle se hvem og hvor mye de andre har ratet på bilen sin, eller er det bare noe moderator kan?

 #187468  av sleeper
 
Fred skrev:Blyfot... hvem er/var det? Han med yaris verso kompressor??
jepp, trur det..

 #187472  av Helmer
 
Trur jaggu Blyfot fikk turbolag jeg....

 #187473  av arctic_celi
 
sleeper skrev:
Fred skrev:Blyfot... hvem er/var det? Han med yaris verso kompressor??
jepp, trur det..
Han har vel sine grunner... fordi folk reagerer vel ikke sånn uten grunn???
Gjør de?? Noen som vet hva som har skjedd?

 #187474  av @lpher
 
People are strange ;) Man kan vel bare spekulere i hva som får folk til å oppføre seg sånn...men...men...such is life... ;)

Well...for min egen del...om jeg skulle "falle ut"...og la være å poste mere...så vær så snille å IKKE slett meg...jeg vil nemlig det skal vises at jeg har vært hær! :D

 #187479  av larsst185
 
Mystisk,virka på en måte som ekstemt premenstruelle damer.Klikker helt men vet ikke hvorfor :lol:

 #187484  av sindrejl
 
larsst185 skrev:Mystisk,virka på en måte som ekstemt premenstruelle damer.Klikker helt men vet ikke hvorfor :lol:
:lol: :lol: :lol:

 #187489  av kennethx
 
Han ville jo ikke si hva det gjalt hverken på pm eller i tråden han startet. Men da tror jeg vi legger blyfot bak oss :roll: