TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye moderatorer og endring i moderatorstatus

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #188586  av CelicaTurbo
 
Jeg har da tatt kontakt med kandidater for moderatorstatus her på forumet og fått svar fra de fleste. Om det er et aktivt og tålmodig medlem som har spesielle interesser rundt styling eller Lexus så send meg gjerne en PM, jeg mangler moderator der.

Nye moderatorer er Jostein ("Mr2 Mk2"), Dalan, Andy_Celica, tojo og chris. Hver har sitt ansvarsområde samt fellesområder de kan utøve sin makt i ;) Jeg har også fjernet Markus ("MR2turbo") fra moderatorlisten, ingen spesiell grunn til det annet enn at bilen hans tar opp mer tid enn forumet for tiden ;) Kennethx er også fjernet fra moderatorlisten, kun pga at han har administrator-tilgang og dermed ikke trenger å stå i moderatorlisten for å ha tilgang til hele forumet.

Har fått melding fra en som har interesse innenfor styling som nok blir moderator, noen flere?
Sist redigert av CelicaTurbo den 08 aug 2006 07:02, redigert 2 ganger totalt.

 #188705  av jumbo
 
fint at flere rimelig erfarne folk tar på seg litt moderatoransvar, behovet har desverre men som forventet øket i takt med medlessantallet over de siste åra...

 #188722  av Christian
 
Det er nok nødvendig med flere moderatorer ja, håper de nye følger godt med i kjøp&salg delen. :wink:

 #188814  av CelicaTurbo
 
Tojo er fra nå moderator i Supra og Dekk&Felg delen av forumet, samt generelle områder :) Har redigert første post.

 #188877  av Neemi
 
Flott å se at det blir flere moderatorer :)
Er sikker på at de kommer til å gjøre en super jobb!

 #190498  av CelicaTurbo
 
chris er nå moderator for bilstereo-forumet, samt de genelle forumene :)

Re:

 #311942  av tojo
 
CelicaTurbo skrev:chris er nå moderator for bilstereo-forumet, samt de genelle forumene :)
Det var rette mannen ja,velkommen som moderator chris. :D
 #311943  av hmsilset
 
tojo skrev:
CelicaTurbo skrev:chris er nå moderator for bilstereo-forumet, samt de genelle forumene :)
Det var rette mannen ja,velkommen som moderator chris. :D
Enig :D Kan mye stereo han. Så over alle forumdelene nå og fant ingen jeg passer til å moderere,hehe.Litt dumt siden jeg er her hele tiden.
 #311945  av hmsilset
 
celicat23 skrev:Folk må slutte og sitte kjøre i seg heroin og hjemme brent når de driver på forum. Dere er litt over 2år for sent ut med og gratulere :lol:
:D heroin faktisk
 #311947  av Supramk3turbo
 
Ja, for jeg kan huske at Chris har vært grønn så lenge jeg har vært her :D Altså moderator...
 #311955  av sindrejl
 
celicat23 skrev:Folk må slutte og sitte kjøre i seg heroin og hjemme brent når de driver på forum. Dere er litt over 2år for sent ut med og gratulere :lol:

:mrgreen:
 #311986  av lexusmann
 
Ironisk nok en moderator som begynte det... :lol: ikke vondt ment, tojo.... :wink:
 #311988  av tojo
 
:oops: Hehe var utilregnelig i gjerningsøyeblikket,trøtt og sliten etter en hard arbeidsdag i kommunen.
Unnskyldningen får være: bedre seint enn aldrig. :D