TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Forslag til endring av "Kjøp og salg" kategori.

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #195313  av kake
 
Hva med å ha en separat "Selges" og en "Ønskes kjøpt" kategori ?

Under "Selges" kan man jo ha f.eks underkategorier som "Biler til salgs", "Motor", "Karosseri/styling", "Felger/dekk", "Bilstereo" og "Annet" (Bare forslag).

Det er så mye aktivitet i "Kjøp og salg" kategorien at det blir ganske uoversiktelig. Meget hyppig bumping av enkelte medlemmer gjør det bare enda værre.

 #195344  av CelicaTurbo
 
Det er sant at det kan bli uoversiktlig, men jeg mener vi har nok forumområder på toppnivå og må rett og slett "reservere" plass til fremtidige områder som vi kan ha bruk for. Det er ikke mulig med underkategorier dypere enn hva vi bruker nå. Neste versjon av forumprogramvaren skal ha støtte for det men den versjonen har latt vente på seg en god stund nå (samt at jeg ikke vil oppgradere til den versjonen før den er utprøvd litt av andre forum).

Hva mener folket her om kategoriene under kjøp&salg?

 #195345  av Akopley
 
Syns man kunne ha hatt en separat "Selges" og en "Ønskes kjøpt" kategori.. underkategoriene var ikke så nøye..

 #195378  av Neemi
 
Enten dele opp i en og en salg slik som Akopley skriver, eller sette som krav at overskriften starter med S: eller K:/ØK: slik at man lettere ser hva som er hva.

 #195385  av sleeper
 
syntes det funker bra nå jeg.. er veldig greit at alt ligger på samme sted.. er lettere og se hvis noen trenger noen smådeler til bilen sin.... ( er mer tungvindt og gå inn og leite om det er noen som trenger hver minste lille ting...

 #195406  av celicat23
 
For å få det noe mer ryddig, så kunne man kanskje delt det opp i:

- "KJØP OG SALG AV DELER"
- "KJØP OG SALG AV BILER"

?

Syns ikke det er så vanvittig mye til salgs her at en skulle trenge dele det opp noe mer enn det. Så lenge folk kan klare å lage en forklarende topic, så burde det holde.

 #195416  av kake
 
Fordelen med flere kategorier er jo at ting blir liggende på "forsiden" lenger. Bilannoser har jo spesielt nytte av det, samt andre sjeldnere ting.

Men, hvis ikke forum db'en støtter underkategorier så er det iallefall bedre å dele opp i Kjøpes og Selges enn ingenting :)

 #195517  av CelicaTurbo
 
Da tenker jeg det blir en kategori for kjøp og en kategori for salg, samt oppfordre folk til å bruke s: og k: i emnefeltet så hensikten med annonsen blir tydeligere for de som bruker "vis nye innlegg siden sist"-linken :)