TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla eierside

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #23064  av bose
 
Hadde kanskje vært lurt å lage en eierside-gruppe for corolla oxo?De har likson ikke no sted å registrere seg som eier.Bare et forslag lissom...

 #23072  av CelicaTurbo
 
Eneste epost jeg har fått om et slikt savn var i forbindelse med en Lexus av et slag, men fikk aldri noen videre svar.

Det som er saken er at jeg ikke kan utvide gruppene noe mer enn en gruppe til rett og slett pga at det blir for mye på siden da, jeg vil ikke ha en drøss med bilmodellen nedover høyre marg men vil at mest mulig skal være synlig uten å "scrolle" skjermbildet. Altså blir det nok ingen grupper for corolla, carina, avensis, camry, starlet osv... men det jeg derimot gjør er at jeg lager en ekstra gruppe som heter "Andre modeller". En grei løsning det vel? :) (i tillegg vil jo dette skape et skille mellom Toyotas sportsbiler og deres GTI-modeller (eventuellt vanlige modeller)).

så kjenner du noen som ønsker sin Corolla her så be dem sende meg infoen på epost så blir det ordnet på et vis.

 #23075  av erling
 
bose skrev:Hadde kanskje vært lurt å lage en eierside-gruppe for corolla oxo?De har likson ikke no sted å registrere seg som eier.Bare et forslag lissom...
Corolla er jo ikke en "sportscar"... ..lissom.. :mrgreen:

"Eiergruppe for Toyota sportsbileiere."

:wink:

 #23078  av @lpher
 
Tja.....du får jo mer hårete motor i nye Corolla enn hva den mk3 mr2 er tilgjengelig med da...så hva er vår definisjon på sportslig bil...? ;-)

Men...en løsning slik som Kristian nevner her, hadde vel ikke vært helt på jordet da? ...jeg vet med meg selv at jeg skal ha en eller annen Lexus når 'jeg blir stor'...og jeg NEKTER å forlate forumet...så...med en egen 'andre modeller' gruppe så er jeg safe! LOL ;-)


@lpher

 #23088  av CelicaTurbo
 
Corolla kommer jo i flere GTI-varianter, tilogmed dagens modell gjør det. Jeg er enig i at dette ikke er sportsbiler men det er ihvertfall sportslige biler så derfor en samlet kategori :)

 #23096  av MR2turbo
 
men Celica er heller ikke, per definisjon, en sportsbil.. ;) det er en coupe :P

 #23103  av chris
 
Synes det er greit å samle evt andre modeller i egen katergori, hvis det er savn etter det. Men ja, det er jo snakk om sportsbiler, så jeg synes ikke vi trenger å ha med f.eks. avensiser og corollaer, med mindre det er noe spesielt med dem :)

 #23138  av CelicaTurbo
 
Tja, Celica er jo definert av sportsvognklubben som en sportsbil :) Den har sportsbil-arv (rally) og egentlig det viktigste: den er ikke bygget på noen annen plattform (altså ingen GTI-bil).

 #23159  av Goose
 
Nå må vi ikke gleme her Corolla WRC :wink:

 #23322  av megetlei
 
CelicaTurbo skrev:Tja, Celica er jo definert av sportsvognklubben som en sportsbil :) Den har sportsbil-arv (rally) og egentlig det viktigste: den er ikke bygget på noen annen plattform (altså ingen GTI-bil).
Celica deler da plattform med Carina/avensis.

megetlei

 #23327  av chris
 
megetlei skrev:
CelicaTurbo skrev:Tja, Celica er jo definert av sportsvognklubben som en sportsbil :) Den har sportsbil-arv (rally) og egentlig det viktigste: den er ikke bygget på noen annen plattform (altså ingen GTI-bil).
Celica deler da plattform med Carina/avensis.

megetlei
Men du vil vel ikke definere Carina eller Avensis som sportsbiler, vil du vel? ;)

 #23339  av megetlei
 
chris skrev:
megetlei skrev:
CelicaTurbo skrev:Tja, Celica er jo definert av sportsvognklubben som en sportsbil :) Den har sportsbil-arv (rally) og egentlig det viktigste: den er ikke bygget på noen annen plattform (altså ingen GTI-bil).
Celica deler da plattform med Carina/avensis.

megetlei
Men du vil vel ikke definere Carina eller Avensis som sportsbiler, vil du vel? ;)
Ville bare si at det er flere modeller som deler T plattformen som feks denne "4dørs celicaen" Carina st202.
http://www9.plala.or.jp/masato-k/Car/Ed/Photo/ED-08.jpg

Carina og Avensis kan vel ikke kalles sportsbiler, men en gruppe for andre modeller hadde vært fint. Det kan jo hende at noen importerer en Caldina GT-T St215: http://www.e-uzz31.x0.com/grands_annex/front.htm
:wink:

megetlei

 #23343  av chris
 
megetlei skrev:
chris skrev:
megetlei skrev: Celica deler da plattform med Carina/avensis.

megetlei
Men du vil vel ikke definere Carina eller Avensis som sportsbiler, vil du vel? ;)
Ville bare si at det er flere modeller som deler T plattformen som feks denne "4dørs celicaen" Carina st202.
http://www9.plala.or.jp/masato-k/Car/Ed/Photo/ED-08.jpg

Carina og Avensis kan vel ikke kalles sportsbiler, men en gruppe for andre modeller hadde vært fint. Det kan jo hende at noen importerer en Caldina GT-T St215: http://www.e-uzz31.x0.com/grands_annex/front.htm
:wink:

megetlei
Joa, stiller noen opp med sånne biler, står vi med åpne armer ;)

 #23345  av MR2turbo
 
Syns at det er greit at de som har andre biler enn celica, mr2, supra har "annet" forumet, jeg ;) blir fort uoversiktlig om en deler det i for mange undergrupper.. ;)

 #23347  av chris
 
MR2turbo skrev:Syns at det er greit at de som har andre biler enn celica, mr2, supra har "annet" forumet, jeg ;) blir fort uoversiktlig om en deler det i for mange undergrupper.. ;)
Tror ikke det er så mange som stiller med en Caldina at de trenger egen gruppe ;)