TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla eierside

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #23419  av kennethx
 
ehm, faen så dere sklir av topic asså.

Hva med å lage en gruppe for "Andre"

Siden majoriteten av registrerte her inne er Celica, MR2 og Supra, kan andre Lexus, Corolla eller hva som helst Toyota registrere seg under gruppen "Andre" da de helt klart ikke passer i de tre førstnevnte....

 #23420  av chris
 
kennethx skrev:ehm, faen så dere sklir av topic asså.

Hva med å lage en gruppe for "Andre"

Siden majoriteten av registrerte her inne er Celica, MR2 og Supra, kan andre Lexus, Corolla eller hva som helst Toyota registrere seg under gruppen "Andre" da de helt klart ikke passer i de tre førstnevnte....
Vi var da ikke spesielt off topic nå? :)

Men jeg mener vi bør holde oss til sportsbiler da, med mindre noen kommer med en litt spesiell bil. Såvidt jeg vet er det ingen som har registrert andre biler heller? Og er jo ikke vits å lage eierside til "andre" før det skjer, right?

 #23424  av kennethx
 
Det er folk som er registrert på FORUMET som er eier av Corolla jo! Men de er seff ikke registrert på eiersiden da det ikke eksisterer noen gruppe som passer, derav "Andre"

Og det finnes da det jeg vil kalle "Sportsbil" utgaver av Corolla, som er brukt en god del i rally.

 #23425  av chris
 
kennethx skrev:Det er folk som er registrert på FORUMET som er eier av Corolla jo! Men de er seff ikke registrert på eiersiden da det ikke eksisterer noen gruppe som passer, derav "Andre"
Har de spurt? Men Kristian har jo sagt det tidligere da, at det er fort gjort å lage til en "andre" hvis noen har lyst å bli lagt inn på eiersidene med annen bil :)

 #23427  av CelicaTurbo
 
Jeg kan jo legge til andre da, men den vil jo være uten innhold frem til noen sender meg eierinfo :)

 #23430  av kennethx
 
Kansje det er noen som blir motivert?? :)

 #23441  av CelicaTurbo
 
det er lagt ut en tom kategori i menyene nå :)

 #55033  av Remi
 
ka ligg caldina på i pris? ferdig på vei i norge? e det mulig og få dem inn her i det hele tatt? eller e det sån "skyline greie" kjøre den på prøveskilt til den ruster i biter?

 #55104  av chris
 
Remi skrev:ka ligg caldina på i pris? ferdig på vei i norge? e det mulig og få dem inn her i det hele tatt? eller e det sån "skyline greie" kjøre den på prøveskilt til den ruster i biter?
Caldina er kun solgt i Japan, såvidt jeg vet. Så da finnes det ikke typegodkjenning for den i EU, og man har samme problemet som med Skyline. og rattet kun på feil side.

 #55155  av Remi
 
æ vill ha! høyreratt er ingen hindring 8)

 #55168  av Speeder
 
bare du har penger nok. er vel ikke det noe problem å skaffe en slik :wink:

 #55194  av chris
 
Speeder skrev:bare du har penger nok. er vel ikke det noe problem å skaffe en slik :wink:
men da snakker vi en del penger også ;)

 #55228  av Remi
 
får æ fortsatt være me i ts-ogn vis æ kjøre Caldina?c :lol:

 #57999  av Levin GT
 
TIL ERLING!!!.........Du MÅ IKKE si at corolla ikke er en sportscar før du har sittet på med meg en tur!!.....:)