TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla eierside

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #58221  av erling
 
Levin GT skrev:TIL ERLING!!!.........Du MÅ IKKE si at corolla ikke er en sportscar før du har sittet på med meg en tur!!.....:)
JO! :mrgreen:

Sikkert kul den Corollaen din, er ikke mange av de. Hva veier den og hvor mye bor i motoren din? :)

 #68908  av skody
 
Humms, og hei. Jeg har inntil nå ikke vært særlig aktiv i ts-ogn da jeg ikke har følt meg helt hjemme med min lille KE20 blant de store fælingene her. Jeg skjønte ikke helt om dette gjaldt Eier-tingen på forsiden eller forum-biten, men jeg så plutselig en dag at det var noe Carina/Corolla/etc-forum her. Så mkay tenkte jeg. Det er jo hyggelig.

Når det gjelder forum-biten har jo tscn.no sitt nye forum "alle" modellene til Toyota ramset opp, og det blir nesten i meste laget å bla over. Er nesten som å scrolle igjennom ALLE merkene og modellene på bilforumet.net :D

Ellers synes jeg at ting byner å bli sånn passelig bra her :)

Erling: Jeg vet ikke hva Roy har i sin, men den har 160hk standard, og Tom Carter har vel godt over 300hk i sin 3T-GTE :D
Ellers veier den ca 1000kg, hvilket jeg mener er tungvekt med mine 790kg KE20. Som jeg prøver å bole opp med en 3S-GE på 210hk! :shock: