TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Medlems fordeler =)

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #205257  av OrIoN89
 
Jeg vet at jeg kanskje ikke er den rette personen, da jeg ikke har vært her på forumet en brøkdel av dere veteraner har vært til å uttale meg om noe sånnt, men har vi noen medlemmsfordeler? =) Hadde det ikke kult å kunne gitt medlemmene noe rabatt etc. ? =) Bare fikk ett tips av å se på div. andre forum til andre bilmerkeforum.

Bare sender ballen vidre jeg =)

Btw.; Mr2 turbo ankommer drammen i desember =D

 #205281  av CelicaTurbo
 
medlemsfordeler, vi har noen rabattavtaler om du ser under Firma-delen av forumet, og ellers er det en fordel at du kan poste her på forumet :lol: Men, siden klubben er gratis så betyr det at vi ikke har medlemskort og det begrenser rabattavtalene noe, men den diskusjonen har vært oppe en del ganger tidligere ;)

 #205474  av OrIoN89
 
Hehe ;D Men kunne vi ikke laget det da? =) Men det vil ikke gå på prisen vi betaler, men post og tiden vi har vært inne her...? Så kunne vi skaffet det liksom =) Jeg er nybegynner her, men ja.. =) Kunne tatt en liten sum, så klubben ikke gikk i minus. =)

en annen ting var om dere kunne laget logoen deres, slik at vi kunne bytte den ut med det orginal eblemet på bilen eller noe.. ^^

Ørjan

 #205479  av arctic_celi
 
OrIoN89 skrev:Hehe ;D Men kunne vi ikke laget det da? =) Men det vil ikke gå på prisen vi betaler, men post og tiden vi har vært inne her...? Så kunne vi skaffet det liksom =) Jeg er nybegynner her, men ja.. =) Kunne tatt en liten sum, så klubben ikke gikk i minus. =)

en annen ting var om dere kunne laget logoen deres, slik at vi kunne bytte den ut med det orginal eblemet på bilen eller noe.. ^^

Ørjan
Nemmen... nå minner du meg når jeg først begynte her :)
Er en laaaaang diskusjon dette... og det har vært diskutert gang etter gang har jeg forstått :)

Kunne dratt frem mange tråder slik at du kan lese det som har blitt sagt.
Men tror det er enklest at du søker etter de selv :)

 #205700  av OrIoN89
 
Haha.. ^^ okai