TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bytte ut 'phpbb'? =)

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #205703  av OrIoN89
 
Bytte logo'en til siden? =) Ikke flere som synes det er litt kjedelig med en vanelig side, med en logo som sier "Phpbb - creating communities.." ? ;p Eller kanskje lage noen fete temaer?

Kan vi ikke lage en thread der vi poster forslag til logo og sånnt? Noen som vil ta på seg å starte threaden? =) Tenkte vi kunne hatt devil logoen eller noe.. =) Bare pynte litt i photoshop eller noe, som ikke tar så masse tid. Jeg skal dra opp ett tegneprogram snart å lage noen forslag selv, men bare lag forslag =) Så får admins og sånnt bestemme seg for hva vi skal gjøre osv.. =)

Ørjan ;)
Sist redigert av OrIoN89 den 03 nov 2006 17:31, redigert 1 gang totalt.

 #205782  av kennethx
 
Vi hadde faktisk en helt annen logo før, den har trolig forsvunnet i en forum oppgradering.

Blir nok ordnet snart, takk for tipset :)

 #205811  av CelicaTurbo
 
Er sant det ja, skal se om jeg får tid til å se på det i løpet av arbeidsdagen :lol:

 #208219  av Mr2 Mk2
 
Gikk det i glemmeboken :P ?

 #208254  av CelicaTurbo
 
hehe, jepp.. skal se om jeg husker det senere i dag, det er bra noen følger med :lol:

 #208267  av Mani@c
 
...se der ja... konge! ;)
 #285651  av OrIoN89
 
Jeg får ta opp igjen denne tråden igjen jeg da ;) Noen som er god i photoshop som vil ta på seg oppgaven å lage en fet logo?
 #287488  av ArildM
 
Noe enkelt ala dette?
Vedlegg
Untitled-1.gif
Untitled-1.gif (11.53 kiB) Vist 12368 ganger
Untitled-1.png
Untitled-1.png (20.56 kiB) Vist 12365 ganger
 #288023  av CelicaTurbo
 
Hm, ikke sant, den logoen bør nok byttes men den gamle passer ikke med fargene på det nye skinnet. Forslaget ovenfor ser ganske bra ut, jeg har notert i kalenderen at jeg skal se på det så får jeg håpe at jeg gidder å sette meg fremfor maskinen en av de nærmeste kveldene, det er jo så fint vær og en hage som sårt må reddes fra vannskjøtsel :D
 #291418  av OrIoN89
 
Jeg synes kanskje vi skal ha en photo/paintshop konkuranse. Hva mener dere om det? Hvis vi hadde sagt at vi skulle ha en ny logo den 01.07.08 feks, så har vi en månede med å komme med forslag. Dette er mest bare for å få litt annet enn bare bil, og det hadde vært kanskje mer spennende.

Hva synes dere? :)
 #323170  av Redline
 
denn stemmer jeg også for :lol: .. men synsen vi skulla hadd en sånn "header" eller va det heter :? , istede for bare en logo.. honda forumet vet jeg har en sånn "header" på toppen av siden sin.. http://forum.club-honda.org/
 #323202  av EXS
 
1 år gammel tråd du svarer på :wink:

men du har et poeng da, dette er et veldig klinisk forum, hadde sikkert ikke skadet med en facelift
 #323359  av CelicaTurbo
 
Ett år ja.. tiden går fort gitt :oops: Men jeg er helt enig i at logoen fint kan byttes så jeg har notert en påminnelse på telefonen om å gjøre det så blir det vel gjort denne gangen da :D
 #323366  av EXS
 
hva med istedenfor en banner med logo så kunne vi hatt f.eks en bildekarusell av medlemmenes biler i toppen av forumet slik som www.mb190klubb.com har