TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Smiley

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #212691  av Skylar
 
Ikkje noen sånn meget viktig sak men, henger på en del andre forum og der er det masse smileyer og er både kjekt og til tider morsomt hvordan folk bruker desse til å fremhveve hva de mener og vil frem til.
Mulig å få det her inne også?

 #212712  av Speeder
 
Stort utvalg i smileys medfører ofte også mer bruk av smileys.
Etter min mening brukes smiley mer en nok allerede.

 #212727  av CelicaTurbo
 
synes også vi skal forholde oss til vanlige smileys som er ment for å utrykke ansiktsutrykk enn store (lange/høye) animerte smileys som er artige første gang du ser dem og deretter bare er en plage pga at de bryter opp all tekstkomposisjon :lol:

 #212748  av tojo
 
Bilde Er nok smiley på forumet. Har man bruk for andre smiley er det bare å hente,da slipper vi overdreven bruk.

 #212778  av Neemi
 
Nok smileys ja, men vi kan jo kanskje midlertidig få tilbake de med nisseluer kanskje for en liten stund? :)

 #212791  av sleeper
 
syntes faktisk at julesmylis burde vært her nå... :wink:

 #212804  av tojo
 
sleeper skrev:syntes faktisk at julesmylis burde vært her nå... :wink:
Hou hou hou Bilde

 #212807  av sleeper
 
tojo skrev:
sleeper skrev:syntes faktisk at julesmylis burde vært her nå... :wink:
Hou hou hou Bilde
hehe, se der ja... :D

 #212845  av Rømmling
 
man har ikke bruk for flere smilys nei
vi har mange nokk
har en for å være Glad, shock, morro, sur, flau
og sist og ikke minst, den jeg liker når jeg syns jeg har en god ide :twisted: (og mulig litt dom som å prøve å lage hopp over bekken hjemme så jeg kan prøve hoppe over med atv) og noen til og det er mange nokk

vis det er noen som vil bruke flere så får de hente dem som det tilligere sagt.

 #212890  av CelicaTurbo
 
Julesmileyene hadde jeg jammen det glemt at jeg hadde tilgjengelig, men, de er nå på plass!

 #216341  av celicat23
 
Daniel_hoy skrev:Jula er vel over nå?
Jula varer helt til påske.

 #216564  av CelicaTurbo
 
julen var helt til påske ja.. ;) Jeg skal fikse det snarest, men etter at jeg har fikset det er det fremdeles mulig at mange vil få julesmilies pga lokal cache som ikke blir oppdatert før de trykker "refresh" i nettleseren selv. Det bare til opplysning, for det var et problem i fjor.. :)

 #216614  av CelicaTurbo
 
har nå endret tilbake til vanlige smilies, og også gjort et triks som jeg håper fører til at ingen opplever problemer med lokal cache på maskiner som ikke oppdateres med rette bilder :)