TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Autologout

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #25582  av kennethx
 
Er det mulig å sette opp inaktivitet timeout på forumet?

Tingen er at jeg ofte logger inn, for så å bli opptatt med andre ting, og når jeg kommer tilbake er jeg timet ut. Det fører igjen til at alle poster blir markert som leste!

Evt. går det ann å konfigurere at BARE posts jeg faktisk har lest blir markert som lest, ikke noe "cleanup" når jeg logger ut, eller timer ut?

 #25592  av CelicaTurbo
 
dessverre logger ikke forumet direkte hvilke poster hver enkelt bruker har lest til enhver tid, det blir nok litt for mye info å holde styr på å lengden. Istedet lagrer den tidspunktet i en cookie og viser deg alle poster siden siste besøk..

jeg har økt timeout på cookie-sesjonen til to timer nå, det burde gjerne duge?

 #25598  av chris
 
CelicaTurbo skrev:dessverre logger ikke forumet direkte hvilke poster hver enkelt bruker har lest til enhver tid, det blir nok litt for mye info å holde styr på å lengden. Istedet lagrer den tidspunktet i en cookie og viser deg alle poster siden siste besøk..

jeg har økt timeout på cookie-sesjonen til to timer nå, det burde gjerne duge?
Ah.. goodie. har vært litt "plaga" med dette selv.

 #25614  av kennethx
 
Høyere timeout vil definnitivt hjelpe på, hva stod den egentlig på 15 minutter eller noe? hehe

SÃ¥ lenge du ikke er timet ut husker den hva du har lest eller ikke....

 #25620  av CelicaTurbo
 
den stod på en time så det burde egentlig aldri vært noe stort problem :)

 #25625  av kennethx
 
En time er fort borte, bare logge inn, gå til lunsj...tilbake, ops, logget ut, Hadde ikke vært meg i mot om den var satt til 5 timer, da rekker jeg i allefall spise lunsj :D :D :D

 #25640  av CelicaTurbo
 
greie lunsjer dere har? :)

 #25691  av kennethx
 
Jeg la opp til den der ja :D Hadde egentlig ventet ett litt mer spydig svar :)

Men log inn...lese et par meldinger....ops. møte...vekke 2 timer...tilbake ops. logget ut...

fort gjort :)