TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • "siden kan ikke vises" nÃ¥r jeg prøver Ã¥ legge til bilder

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #222622  av CelicaTurbo
 
på hvilket punkt i prosessen skjer dette? Normalt er denne feilmeldingen en lokal feil med din tilkobling eller din nettleser men det er alltids mulig at det er noe her. Jeg prøvde fremgangsmåten og det fungerte helt fint her.

 #222624  av larsst185
 
kommer med en gang jeg trykker på add attachment.er helt ny pc,tenkte kansje det er noe med internett instillingene men aner ikke hva det skulle være...

 #222635  av BrennaRacing
 
Det her skjedde med meg for en stund siden å....Prøvde igjen dagen etter å da virket alt som det skulle...Har ikke peil på hva som var feil, men du får prøve en gang til i morra, så funker det sikkert :)

 #222639  av larsst185
 
prøvde i går å i dag :cry:

 #222703  av kennethx
 
prøv å restart bredbåndsruter, og evt annet nettverksutstyr du måtte ha, og så klart PC'en.

Hvis du fremdeles har problemer, last ned og prøv en annen nettleser, f.eks firefox.

Har testet i dag jeg og, og har ikke problemer...

 #233287  av @lpher
 
Er det mulig å få sjekka ut hvorfor dette skjer? Jeg begynner å bli mektig lei av å prøve å laste opp ting og tang uten at det fungerer...

 #233295  av MR2WideBody
 
dette har skjedd meg en god del ganger og, prøvd flere pc'er rundt omkring. Noen ganger fungerer det og andre ganger får jeg bare feilmelding

 #233588  av CelicaTurbo
 
hm, så det er flere som har problemet ja. Vel, skjer dette når dere laster opp vedlegg, laster opp bilder til album, eller laster opp bilder til garage?

 #233650  av celicat23
 
Laster opp vedlegg.

 #233680  av MR2WideBody
 
celicat23 skrev:Laster opp vedlegg.
Ditto

 #233753  av kennethx
 
Lars som startet denne posten om dette for lenge siden måtte slå av Norton Internet Security. Så gikk det fint, i.o.m at bare noen har problemer med posting av vedlegg høres det ut som det er et PC instillings problem.

Ville sjekket firewall settings, prøvd å slå av midlertidig og teste uten. Restart av PC/nettverksutstyr (Hubber/ruter osv) kan også være lurt.

 #234521  av CelicaTurbo
 
Er inne på samme tanken jeg også, at de som har problemer skyldes lokale problemer/innstillinger på pc, og det er vanskelig for meg å gjøre noe med.. jeg har prøvd en del men har ikke klart å gjenskape noen problemer med vedlegg..