TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Antall sticky posts

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #225040  av jumbo
 
Er det bare meg som synes dette, eller begynner antall sticky poster på enkelte delforum å bli litt vel mange? Er en vanskelig balansegang, men er samtidig litt kjedelig når antall stickies gjør at man må scrolle for å se øverste nye post.

Det meste av det vi har som sticky er jo veldig relevant å ha der så blir litt vanskelig å fikse, men en tanke er eventuelt å gå igjennom de vi har og vurdere om noen kan tas bort eller evnt slås sammen med andre, lignende tema under noe færre "samleposter"

Dette er ikke akkurat noe kjempeproblem for all del, men det er ikke så veldig langt unna å bli det heller på enkelte av forumene.

 #225041  av Ivar
 
Enig. Visse stickys bør også renskrives slik at det kun er de rene og viktige faktaene som er med.

 #225043  av Mr2 Mk2
 
Er en vesentlig sak Jumbo tar opp her, blant annet "mr2" forumet begynner å få en respektabel liste med "Sticky" poster.Så kanskje det er en ide å få samlet disse?
Ivar skrev:Enig. Visse stickys bør også renskrives slik at det kun er de rene og viktige faktaene som er med.
Dette med renskriving er noe alle og enhver må hjelpe til med, bare å melde seg frivillig :lol: Den som legger ut en post som er "sticky" material har også et visst ansvar for at det ikke bare er svada.
 #225048  av celicat23
 
jumbo skrev:..men er samtidig litt kjedelig når antall stickies gjør at man må scrolle for å se øverste nye post.
Knappen "vis nye innlegg" er din venn :wink:

 #225140  av Morten
 
Legge alle sticky i en egen del som f.eks heter FAQ kanskje?

 #225160  av Speeder
 
Morten skrev:Legge alle sticky i en egen del som f.eks heter FAQ kanskje?
Enig!

 #225181  av Andy_Celica
 

 #225217  av Mr2 Mk2
 
Da er Mr2 forumet "ryddet", virker mye mer ryddig. (regner med Kristian hyler ut om han har noen innvendinger her)

 #225221  av Nils
 
Det ble kjempebra dette. Mye mer oversiktlig.

 #225225  av Rømmling
 
jeg vil si at alle FAQ skulle låses så alle nye innlegg som skal dit skal legges inn av en moderator så de ikke blir rotete de også som det lett kan bli

Strålende å få det slik

 #225232  av jumbo
 
Kjempebra etter min mening, det rydda opp noe grundig :D

Og "show new posts" er for feiginger :lol:

 #225259  av Speeder
 
Rømmling skrev:jeg vil si at alle FAQ skulle låses så alle nye innlegg som skal dit skal legges inn av en moderator så de ikke blir rotete de også som det lett kan bli

Strålende å få det slik
Det er en god ide. Posting i slike tråder bør være helt unødvendig, kun føste post som oppdateres.

 #225351  av CelicaTurbo
 
Super ide og det er godt å se dere rydder opp på egenhånd, jeg har vært litt fraværende den siste tiden pga jobbprosjekt og kveldsskole som tar en del tid.. ;)

 #225363  av Rømmling
 
CelicaTurbo skrev:Super ide og det er godt å se dere rydder opp på egenhånd, jeg har vært litt fraværende den siste tiden pga jobbprosjekt og kveldsskole som tar en del tid.. ;)
som du ser alt går bra om du ikke sitter å vokter oss hehe