TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • borte en liten uke

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #28925  av CelicaTurbo
 
Er borte en liten uke, skal over fjellet med bilen så jeg håper den holder sammen begge veiene. Er tilbake tirsdag kveld (13. januar) så oppfør dere pent så lenge. Jeg kan nåes på epost kristian@ts-ogn.no om noen lurer på noe. Erlend og Markus (alias MR2Turbo) er moderatorer og dem håndhever makten velvillig tenker jeg :)
 #28926  av chris
 
CelicaTurbo skrev:Er borte en liten uke, skal over fjellet med bilen så jeg håper den holder sammen begge veiene. Er tilbake tirsdag kveld (13. januar) så oppfør dere pent så lenge. Jeg kan nåes på epost kristian@ts-ogn.no om noen lurer på noe. Erlend og Markus (alias MR2Turbo) er moderatorer og dem håndhever makten velvillig tenker jeg :)
Erling mener du vel. ;)

God tur!! Vi lover å være snille :D

 #28928  av MR2turbo
 
God tur ja ;)

Chris må må du være snill!! hehe

Skal passe sjappa jeg ;)
 #28930  av erling
 
CelicaTurbo skrev:Er borte en liten uke, skal over fjellet med bilen så jeg håper den holder sammen begge veiene. Er tilbake tirsdag kveld (13. januar) så oppfør dere pent så lenge. Jeg kan nåes på epost kristian@ts-ogn.no om noen lurer på noe. Erlend og Markus (alias MR2Turbo) er moderatorer og dem håndhever makten velvillig tenker jeg :)
Greit det, Kristine. :P

God tur. :)

 #28933  av chris
 
MR2turbo skrev:God tur ja ;)

Chris må må du være snill!! hehe

Skal passe sjappa jeg ;)
Alltid snill jeg 8) :D

 #29013  av Erlend
 
Hey hey, nå sa Kristian Erlend, så da er vi enige om det, right? :D
Ey, Erling, sleng over moderatorstatusen da :wink:

 #29014  av Mr2 Mk2
 
Hehe den er grei :)

 #29040  av erling
 
Erlend skrev:Hey hey, nå sa Kristian Erlend, så da er vi enige om det, right? :D
Ey, Erling, sleng over moderatorstatusen da :wink:
Skulle ønske jeg kunne, men jeg har ikke lyst. :D

 #29609  av CelicaTurbo
 
hm, jeg som trodde jeg sjekket det navnet for sikkerhets skyld før jeg faktisk skrev det? Jeg har litt lett for å bytte om Erling og Erlend her på forumet :)

 #29611  av chris
 
CelicaTurbo skrev:hm, jeg som trodde jeg sjekket det navnet for sikkerhets skyld før jeg faktisk skrev det? Jeg har litt lett for å bytte om Erling og Erlend her på forumet :)
two-in-one? :D

velkommen tilbake kristian :)

 #29615  av CelicaTurbo
 
takk takk, godt med ferie men ble selvfølgelig forkjølt i løpet av uken så det var litt kjipt å kjøre hjem over fjellet.. skamglatt på vei fra oslo til bergen, særlig oppstigningen til fjellet.. mens veien fra bergen til oslo gikk greit for da var det rent snødekke som var ganske greit å kjøre på..

men jeg har aldri sett bilen min så skitten som den er nå, store hvite felt av det som nok er størknet saltvann :shock: Tenkte å skylle av den senere i dag..

 #29617  av MRQuoc
 
hehe , jeg var i bergen i helga .. med bilen .. kjempemorsom tur hjem igjen :p .. måtte vaske på voss , ettersom veien var tørr ..
kom på en Esso der med stor uteplass .. og gjett hvor mange tittet på meg ! :D .. eller kanskje bilen ? :p

 #29641  av chris
 
CelicaTurbo skrev:men jeg har aldri sett bilen min så skitten som den er nå, store hvite felt av det som nok er størknet saltvann :shock: Tenkte å skylle av den senere i dag..
Sånn som bilen min så ut etter Osloturen det (til tross for at jeg vaska bilen i Larvik). Er lurt å spyle av så fort som mulig. Det der spiser bil fortere enn vi spiser pizza :P

 #29654  av erling
 
chris skrev: two-in-one? :D
Grisegutt.. :D

 #29667  av chris
 
erling skrev:
chris skrev: two-in-one? :D
Grisegutt.. :D
Det er det folk kaller meg :P :D