TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FÃ¥r ikke lagt til signatur......

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #265581  av Nils
 
Hva er det jeg gjør galt? Noen som har vært borti dette tidligere.
Tips mottas med takk.

 #265582  av Nils
 
Problem løst.

 #265680  av kennethx
 
Fint med alle problemer som løser seg selv :lol: Sånn av nykjerrighet, hva var egentlig problemet?

 #265693  av Nils
 
kennethx skrev:Fint med alle problemer som løser seg selv :lol: Sånn av nykjerrighet, hva var egentlig problemet?
Problemet var at jeg trodde signaturen ville legge seg automatisk inn på alle mine tidligere innlegg.(Har sett at dette skjer når folk bytter avatar).
Det gjorde den ikke. Signaturen legger seg bare på innlegg skrevet etter at jeg la den til. Greit nok det.

 #265758  av kennethx
 
Evt. tar litt lengre tid før den oppdateres ;) Kan være du har blitt lurt av noe caching ett eller annet sted :)

 #265784  av Nils
 
kennethx skrev:Evt. tar litt lengre tid før den oppdateres ;) Kan være du har blitt lurt av noe caching ett eller annet sted :)
Caching! Her falt jeg ut. :) Ikke at det betyr all verdens, men kan du forklare?

 #265895  av kennethx
 
Kort sagt, midlertidig mellomlagring for å øke hastigheten. Men det kan i noen tilfeller føre til at det du ser på ikke er oppdatert. Hvis du ser på signaturen din på gamle posts nå, vil du se at den er oppdatert :)