TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Problemer med FireFox Ã¥ logge seg pÃ¥ forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #266272  av angrykid
 
Er det noen andre som ikke får logget seg på forumet når man bruker FireFox? jeg gikk fra Opera, hvor jeg ikke har noe problemer, til å bruke FireFox.Rimelig fornøyd med den nettleseren, men får ikke logget meg på forumet. Har ikke problemer andre plasser på de andre forumene jeg frekventerer. Så dette er kun ett ts-ogn relatert problem.

 #266279  av sindrejl
 
bruker kun firefox nå og har aldri hatt noen problemer

 #266291  av angrykid
 
dette plager meg litt.. :( henger du noe på nettby og har lagt til den nettby addon'en som finnes der? jeg la til den for ei stund siden, men jeg klarer ikke å huske om problemet var før eller om det kom etter. :|

 #266292  av Marcus
 
prøv å reinstaller? legg/til fjern på kontrollpanelet..

forumet er det ikke noe feil med da de bruker phpbb som funker like bra for alle de største nettleserene. bl.a safari som jeg bruker..

 #266306  av kennethx
 
Bruker selv FireFox, og har ingen problemer. Du kan jo prøve å slette cookies. Ellers, er du sikker på at du husker rett passord? Skriver du faktsik inn dette passordet når du bruker Opera, eller husker den det for deg? :)

 #266342  av angrykid
 
reinstallerte til engelsk opera, rettet seg opp da. Takk for hjelp alle sammen.
 #288819  av pkgrette
 
eksporere sliter jeg å logge meg på men det er bare hjemme
 #288821  av James
 
Bruker også kun Firefox og har aldri hatt problemer med det....
 #288898  av lexusmann
 
Brukte Microsoft Explorer tidligere, men etter at serveren her ble bytta, fikk jeg problemer med å logge på og legge inn bilder..eller jeg fikk logge på, men ble hivd ut hele tiden...men med Firefox funker alt bra!!Veldig kjapp, faktisk...