TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • hvilke grenser har vi pÃ¥ forumet nÃ¥r det gjelder sprÃ¥k?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Er det for strengt å utestenge brukeren uni-p?

Nei, vi kan ikke ha slik oppførsel!
68
81%
Ja, det er for strengt, gi ham en advarsel til først!
13
15%
Ja, det er for strengt, vi bør la folk skrive akkurat så kul dialekt som dem vil!
3
4%

 #269938  av grimfer
 
Jeg vil bare poengtere at jeg forstår at regelen om språk må overholdes, og at jeg støtter denne regelen fullt ut.

Det eneste jeg stiller spørsmålstegn ved, er at dersom "krangling" eller upassende språkbruk skal kunne få deg utestengt, synes jeg man bør få en sjanse til! I dette tilfellet er vel hovedsaken at uni-p har vist manglende vilje til å følge reglene, ikke at han var ufin mot celicaturbo! Det synes jeg er greit at man slår ned på, selv om jeg synes det var litt strengt her.

Heh, men nå skal ikke jeg skrive noe mer her, begynner å gjenta meg sjøl :oops:

 #269943  av Zepticon
 
Kraftig språkbruk kommer vell ann på øyet som ser det :wink:
Oss som er vokst opp i nordnorge ahr vell en del høyere terskel for hva som faller inn under grov/kraftig språkbruk.

Uansett så er det vell neppe snakk om at admin skal ha mer respekt enn en vanlig bruker når det er en saklig diskusjon, men når det blir informert om reglement, og admin opptrer som nettopp admin ovenfor en bruker så er dette en helt annen sak. Da SKAL bruker rette seg etter hva som blir sakt eller så er det kroken på døra for hans del.

 #269955  av jumbo
 
Amund skrev:Seie ikkje at dei automatisk skal få respekt, men dei som har ein slik posisjon har på eit eller anna vis gjort seg fortjent til den.
Da er vi uenige om det ;)

Det er altfor mange som oppnår en eller annen posisjon som aldri skulle hatt det, er totalt uegnet, og hvertfall slettes ikke fortjener noen som helst respekt eller anerkjennelse for det til å leve etter en slik regel.
Er enig i at respekt er noko ein skal opparbeide seg. Vil i dette tilfellet sei at dei aller fleste her har respekt for Kristian, og at han har gjort seg fortjent til det.
Så absolutt, men nå har vi vel sporet av nok så jeg tror jeg skal holde kjeft ;)

 #269962  av Larsen
 
Det mangler 2% i avstemningen :D

 #269970  av kennethx
 
Larsen skrev:Det mangler 2% i avstemningen :D
79.6875%
15.625%
4.6875%
SUM: 100%


En liten (int) avruning ja ;)

EDIT: ble beregnet med 64 avgitte stemmer

EDIT2: som du ser av tallene, dersom man hadde rundet av oppover hadde det blitt for mange % i dette tilfellet :)

 #269974  av CelicaTurbo
 
Det er jo klart at uni-p ikke ble utestengt pga at han skrev dialekt, men pga at han bevist demonstrerte at han ikke har noen planer om å følge forumreglene når han ble gjort oppmerksom på det. At han svarte på det viset til meg som person førte ikke til utestengelsen direkte, men førte til at jeg ikke gav ham en sjangse til med ny advarsel ;)


Men, jeg tror denne diskusjonen er over nå og de fleste ser ut til å være enig i at utestengelsen var korrekt, men at folk normalt bør få minst to advarsler. At moderatorer og administratorer må ha autoritet men at vi ikke er noe mer "verdt" en andre brukere på forumet når vi fremstår som vanlige brukere, og at derfor de samme reglene gjelder om en person føler seg angrepet av en annen bruker, som om det er en moderator i personlig rolle som føler seg angrepet. Dere kan gjerne fortsette å skrive men jeg føler at det nok bare blir maling om det samme nå så jeg ser meg ferdig med saken ;)