TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • hvordan sitere fler pÃ¥ en gang?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #273588  av Kanakkas
 
Hei folkens!

Noen som kan forklare en lite datakyndig fyr hvordan man på en enkel måte kan sitere flere i samme innleg. Finnes det noe alla den "quote" kanappen man bruker før man starter et innlegg..??

Og hvordan man sorterer sitatene, ser det går ann å sette de under hverandre og liksom flere i "samme ramme".

Noen som skjønner hva jeg mener..?? :roll:
 #273592  av chris
 
Kanakkas skrev:Hei folkens!

Noen som kan forklare en lite datakyndig fyr hvordan man på en enkel måte kan sitere flere i samme innleg. Finnes det noe alla den "quote" kanappen man bruker før man starter et innlegg..??

Og hvordan man sorterer sitatene, ser det går ann å sette de under hverandre og liksom flere i "samme ramme".

Noen som skjønner hva jeg mener..?? :roll:
er ingen automatisk funksjon for dette. Du må selv skrive inn quote="username" og /quote


Kan jo skrive sånn om dette:
dustehue skrev: bla bla bla
kjøtthue skrev: bla bla bla

 #273608  av Kanakkas
 
chris skrev:
dustehue skrev:

Ah..! tror jeg skjønner... så er det bare å markere det en vil sitere og sette kopiere det inn..? Er det sånn det gjøres?

Ellers takk for raskt svar, BRA!

 #273609  av Apsis
 
du kan jo trykke quoteknappen på en person, kopiere teksten fra denne, gå tilbake og lime det inn i neste, og gjenta om ønskelig.

 #273613  av celicat23
 
Her er eksempel på hvordan du gjør det. I eksempelet her feilstaver jeg "quote" med vilje så du skal se hvordan det skal se ut:

[qoute="Kanakkas"]Hvordan quoter du flere?[/qoute]

[qoute="celicat23"]SÃ¥nn her.[/qoute]


Hvis du tar eksempelet ovenfor og skriver "quote" riktig (altså ikke "qoute"), så blir det sånn her:
Kanakkas skrev:Hvordan quoter du flere?
celicat23 skrev:SÃ¥nn her.
You see? Og du kan legge inn hvilken navn som helst du vil:
Hans majestet kongen skrev:Sonja er tøs!
HÃ¥per det hjelper.

 #273714  av Kanakkas
 
Supert folkens!
Da fikk jeg klarhet i det, bra svart. Taker for det :D

 #276889  av Rotta
 
Kanakkas skrev:Supert folkens!
Da fikk jeg klarhet i det, bra svart. Taker for det :D
Du må ikke take for det da :lol: