TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Info til alle: kommende ny forumprogramvare

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #279137  av CelicaTurbo
 
Tregere ja, det er som forventet siden det trossalt er betydelig mer grafisk "tynget" enn den forrige versjonen, men oppleves forumet som urimelig tregt? Altså, tar det mer enn 7 sekunder å laste sider? Må dere vente mer enn 7 sekunder før det skjer noe når dere trykker knapper (med unntak av 'Ok'-knappen ved posting i diskusjoner og PM, hvor vi kan forvente litt forsinkelse)?
 #279140  av celicat23
 
CelicaTurbo skrev:Tregere ja, det er som forventet siden det trossalt er betydelig mer grafisk "tynget" enn den forrige versjonen, men oppleves forumet som urimelig tregt? Altså, tar det mer enn 7 sekunder å laste sider? Må dere vente mer enn 7 sekunder før det skjer noe når dere trykker knapper (med unntak av 'Ok'-knappen ved posting i diskusjoner og PM, hvor vi kan forvente litt forsinkelse)?
Nei, men det er jo gøy og klage fordet da :mrgreen:
 #279145  av CelicaTurbo
 
celicat23 skrev:
CelicaTurbo skrev:Tregere ja, det er som forventet siden det trossalt er betydelig mer grafisk "tynget" enn den forrige versjonen, men oppleves forumet som urimelig tregt? Altså, tar det mer enn 7 sekunder å laste sider? Må dere vente mer enn 7 sekunder før det skjer noe når dere trykker knapper (med unntak av 'Ok'-knappen ved posting i diskusjoner og PM, hvor vi kan forvente litt forsinkelse)?
Nei, men det er jo gøy og klage fordet da :mrgreen:
:lol:
 #279181  av lexusmann
 
Tror jeg fikk fiksa de småproblemene da sist, fungerte greit da. Men dette kan jo ha vært bare for en liten periode nå den dagen...har ikke noen god forklaring jeg heller....men gir beskjed om det oppstår igjen... :wink:
 #279182  av ArildM
 
Virker som det går litt i perioder.

Er jo forbanna bortskjemt når det gjelder internett uansett nå så hehe :lol: skal jo ikke vente noe mer enn et par sek før en blir utålmodig. Enkelte ganger er det 5sec pluss for å laste forside/nye innlegg, men andre ganger så er det som før 1-2sek. Så det varierer litt :)
 #279183  av lexusmann
 
Tror det skjer når jeg er ferdig med å lese en tråd, og går til hovedsiden igjen...da blir jeg "hivd" ut av en eller annen årsak...merkelig....hmmm
 #279804  av Kanakkas
 
Kanakkas skrev:Samme her, betydelig tregere enn det gamle forumet. har også opplevd at siden må "oppdateres" får å i det heletatt bli vist.
Er dette ved bruk av Internet Explorer eller annen nettleser? Prøv gjerne om det også er slik med Subsilver2-skinnet.[/quote]


Bruker Internet Explorer ja.
Ble bedre med Subsilver2-skinnet, får prøve det en stund å se... takk for tipset.
 #281480  av lexusmann
 
Får ikke lasta opp bilder...blir bare hevet ut...rimelig varmt nå her altså... :evil: Prøvde å legge ut bilder av noen nye front blinklys jeg har satt på i dag, men nå vet jeg ikke om jeg gidder å bry meg...funker jo ikke...
Har sikkert logga inn 30 ganger på et kvarter...skal da ikke være sånt??
 #281499  av CelicaTurbo
 
lexusmann skrev:Får ikke lasta opp bilder...blir bare hevet ut...rimelig varmt nå her altså... :evil: Prøvde å legge ut bilder av noen nye front blinklys jeg har satt på i dag, men nå vet jeg ikke om jeg gidder å bry meg...funker jo ikke...
Har sikkert logga inn 30 ganger på et kvarter...skal da ikke være sånt??
Vel, nå har jeg ikke hørt om noen andre som har dette problemet på forumet, og problemet er av en slik art at jeg vil tippe det er 99% sjangs for at dette problemet gjelder din maskin og noe med installasjon/konfigurasjon av nettleser på den. At du til stadighet må logge inn kan tyde på at cookies ikke er aktivert, om du åpner denne lenken vil det komme en enkel tekst som forteller deg om din nettleser støtter cookies eller ikke:

http://www.ts-ogn.no/test/cookie_test.html

Gi meg respons så snart du har fått testet det.. Om cookies er aktivert så har jeg liten mulighet til å hjelpe deg, annet enn å be deg prøve å installere Firefox eller en annen nettleser for å omgå eventuelle problemer med konfigurasjonen av den nettleseren som du bruker. Å gi støtte og hjelpe forumbrukere med problemer på deres private PC'er er ikke noe jeg har anledning til å gjøre som du sikkert forstår, men jeg ønsker jo å hjelpe ;)
 #281589  av lexusmann
 
Cookies er aktivert ja...men skal se nå en stund...maskinen har oppført seg litt merkelig en tid... :wink:
Var ikke meningen å mase, men er ganske så irriterende...
 #281633  av CelicaTurbo
 
Du får se det ann og ev. få en nerdekompis til å reinstallere den maskinen for deg, eventuelt prøve Opera eller Firefox som nettleser..
 #281636  av lexusmann
 
Lasta ned Firefox(er på den nå), og da gikk det prikkfritt!! :D Kommer ikke bruke IE framover nå, nei... :lol: Eneste er at jeg får beskjed om når jeg poster er at andre kan enkelt lese informasjonen jeg poster...