TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Feilmelding

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #279056  av hmsilset
 
Den innsendte formular var ugyldig. Prøv igjen.

Hvorfor kommer den opp? Prøvde å sitere i stad også,men det går bare an å sitere ett visst antall ganger.Hvorfor det :?: Dette er ett angrep på ytringsfriheten min :lol: Snart eneste plassen jeg plaier å skrive innlegg på jo
 #279085  av CelicaTurbo
 
Jeg har ikke funnet årsaken til den feilmeldingen, og vet ikke om det er et problem her på forumet eller et generelt problem med versjonen. Jeg får den selv iblant. Det har nok ikke noe med sitering i seg selv (som forøvrig er begrenset til 5 sitater per melding om jeg husker rett). Men, får dere denne meldingen så bare prøv å trykke 'Ok' en gang til. Det fungerer som regel fint på andre forsøk.
 #279128  av CelicaTurbo
 
Da ser det ut til at dette problemet er fikset. Det skyldes en instilling jeg hadde gjort som for å forhindre flood-posting på forumet, men det er en bug ved denne funksjonen som gjør at verdier annet enn 0 skaper dette problemet. Det er en fancy mekanisme i forumet som sikrer at informasjon sendt til forumet stammer fra det skjemaet som forumet selv har sendt til brukerens nettleser, og at det ikke kommer fra en annen maskin, annen sesjon eller tilogmed direkte skrevet av f.eks en spambot.

Så, om noen fremdeles opplever problemet med denne feilmelding så post tilbakemelding her eller sendt meg en PM..