TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • "DEBUG MODE"

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #35071  av CelicaTurbo
 
Ser ut til at det er noen problemer med mail på serveren vår i dag, det betyr at når dere skriver en melding kan dere få en feilmelding "DEBUG"-ett-eller-annet.. det er ikke heldig, men, meldingen deres er lagt inn og lagret i diskusjonen så ingenting er tapt! Det som skjer er at forumet gir feilmelding pga at det ikke klarer å sende epost til dem som abbonerer på denne diskusjonen.. jeg antar at det er fikset i løpet av dagen :)

I mellomtiden: det er trygt å skrive poster, men det er litt ekstra knot med dem feilmeldingene.

 #35072  av kennethx
 
Jeg lurte på det der ja. Fikk en sånn før i dag. Takk for info :)

 #35078  av chris
 
ah.. jeg var tydeligvis litt for snar med å sende deg mail, kristian :)

 #35081  av @lpher
 
Postene går igjennnom...men ikke PM ser det ut til...får vente til litt senere idag da :-)

@lpher

 #35082  av kennethx
 
Jo, de går nok igjennom, men email notifikasjonen går ikke igjennom.

Dersom noen abbonerer email notifikasjon på en vanlig post vil denne feilmeldingen komme opp der også, men posten går fremdeles igjennom.


Det var sånn jeg forstod det...

 #35083  av CelicaTurbo
 
Akkurat som Kenneth skriver ja.. alt går gjennom men i de tilfeller hvor forumet ønsker å sende epost (alltid ved PM, men kun på de diskusjoner hvor noen abbonerer på emnet) kommer det feilmelding, men selve PM eller posten blir lagret helt ok.. aner ikke om det som fører til feilmeldingen er fikset enda, eller om maskin-administrator er klar over det engang..

 #35087  av CelicaTurbo
 
da skal problemet være fikset..

 #35091  av Dalan
 
CelicaTurbo skrev:da skal problemet være fikset..
na-aah ;)

 #35094  av Goose
 
edid: sletet pga min tithet :lol:

Kanskje lurt å opgradere med samma slengen?
Sist redigert av Goose den 03 mar 2004 19:18, redigert 1 gang totalt.

 #35095  av CelicaTurbo
 
joda goose, det er fint at du tipser alle her om det :lol:

men, har tenkt å oppgradere ja, så på det i forrige uke men fant ikke helt ut hvor mye jobb det er mot databasen.. må jo sørge for at jeg kan "undo" på kjapt og enkelt om det skulle bli problemer :) Får se hva jeg får gjort i helgen, blir en helg uten en samboer som henger bak nakken og ber om oppmerksomhet så da tenkte jeg å få gjort en del ts-ogn-jobber som står i kø :)

 #35097  av CelicaTurbo
 
er det forresten noen som fremdeles opplever problemet så gi et ord her..

 #35258  av chris
 
ser ut til å funke bra her nå i hvert fall.

 #35263  av CelicaTurbo
 
Flott :)