TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tilbake til hovedsiden?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #35402  av SiggE
 
Hei.

Hva med en "direkte" link til hovedsiden(http://www.ts-ogn.no) når man er inne på forumet?
Isteden for tre til hovedsiden på forumet?

Mvh
Sigmund
 #35403  av Speeder
 
SiggE skrev:Hei.

Hva med en "direkte" link til hovedsiden(http://www.ts-ogn.no) når man er inne på forumet?
Isteden for tre til hovedsiden på forumet?

Mvh
Sigmund
Enig, tenkt på det mange ganger, men aldri surret meg til å skrive det..... bilde oppe til venstre er ett naturlig valg....

 #35462  av CelicaTurbo
 
hm, godt forslag.. jeg skal forhøre meg med Henning for jeg mener han gjorde dette på 200sx-ogn sitt forum.. må nok redigere en fil i forumprogramvaren..

 #35635  av henningl
 
Filen /templates/subSilver/overall_header.tpl

Så finner du img src til bildet logo_phpBB.gif, og putter en href-tag på det.

 #35637  av CelicaTurbo
 
ah, svar før jeg fikk spurt deg tilogmed :) Takker :)

 #35658  av CelicaTurbo
 
...og da var det ordnet :)

 #35675  av chris
 
CelicaTurbo skrev:...og da var det ordnet :)
Flotters :)

 #35700  av Mr2 Mk2
 
Nei nei...Huff blir helt forvirra her,bruker alltid bilde oppe til venstre for å komme tilbake til forumet.Men nå kommer jeg plutselig tilbake til hovedsiden,buhu...

 #35702  av CelicaTurbo
 
hehe, men det har du jo her hvor det er merket på bildet, mer logisk plassering av linken er det også :)

...men det enkleste er nå allikevel å bruke "Vis nye innlegg" for å få en liste av alle diskusjoner som er endret siden sist og deretter åpne dem interessante ved å høyretrykke og velge "Åpne i nytt vindu" :) Da mister man ikke oversikten over hva man har lest eller hvor det er skrevet noe siden siste besøk :)
Vedlegg
forsiden av forumet..
forsiden av forumet..
tilbake.jpg (61.68 kiB) Vist 4817 ganger

 #35797  av Speeder
 
Nå har vi jo også den store skriften under bildet da "Tilbake til hovedsiden?". Men det ser faktisk ikke ut til å funke lenger, etter att du gav en ny link til bildet..... Nå kommer man ingensteder, bare refresher siden man er på.


Bruker konsekvent "vis nye innlegg" selv. Kun hvis jeg skal lage en ny tråd at jeg ikke gjør det.(logisk nok) Men de trådene man leser på "vis nye innlegg" blir jo merket med en lysere farge da, så er ikke noe problem å holde system på det:)

 #35803  av CelicaTurbo
 
hehe, "Tilbake til hovedsiden" er kanskje litt forvirrende i dette tilfellet, men det er altså emneteksten (navnet) på denne diskusjonen, og ikke en menytekst som sådan :)

 #35807  av Speeder
 
CelicaTurbo skrev:hehe, "Tilbake til hovedsiden" er kanskje litt forvirrende i dette tilfellet, men det er altså emneteksten (navnet) på denne diskusjonen, og ikke en menytekst som sådan :)
Hoho, såpass sløv om morran ja :lol:

fikk det plutselig for meg att den var der hele tiden jeg, ting skal ikek være lett

 #35827  av CelicaTurbo
 
ganske enkel blunder å gjøre i dette tilfellet det der da :)