TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ny produksjonsbatch av foliemerker

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #35742  av CelicaTurbo
 
Da har jeg lite sølvgrå og hvite merker igjen etter to bestillinger som kom i dag og skal derfor bestille inn ny batch med merker for klubben..

så før jeg sender bestillingen: er det noen som har noen sære fargeønsker utenom de fargene som er tilgjengelig? (sølvgrå, hvit, blank sort og chrome). Gi meg et ord her innen noen dager :)

 #35750  av kennethx
 
Måtte bare nevne at merkene mine holder fint på ennå, selv etter en 10-12 maskinvask m/børster. :)

 #35770  av chris
 
mine også sitter, både dem på dørene, og det på bakruta. men jeg vasker aldri i maskin da. høytrykksspyler er det "værste" bilen blir utsatt for.

var spent på om det på bakruta skulle holde, siden det satt så løst i starten. men det sitter helt bom fast nå :)

 #35889  av jan-erik
 
Nå var jeg en av de som akkurat bestilte, men har et lite ønske til farge. Det er gun metallic. Vet ikke helt hvordan fargen ser ut, men får noen stickers fra Trial med stylingkitet mitt som jeg muligens skal ha på. Hadde greit å få samme farge.

 #35923  av CelicaTurbo
 
"gun metallic" er slik som blånerte våpen er farget eller? Altså en slags blåsvart metallic av et slag?

 #35980  av mr.two
 
CelicaTurbo skrev:"gun metallic" er slik som blånerte våpen er farget eller? Altså en slags blåsvart metallic av et slag?
Det er vel ikke så mye blått i den fargen tror jeg, er vel mer en litt lysere sort med kanskje en liten dash grått i...vanskelig å prøve å beskrive altså, hehe....ahh...hvis du husker metall fargen på ag3n du hadde i førstegangstjenesten din så er det vel litt mørkere enn det og i metallic... :D

 #35983  av CelicaTurbo
 
Ok, har noen vage fornemmelser fra den tiden med AG3 ja, men det er nå ganske mørk skittengrå av et slag? Jeg kan prøve et google bildesøk og se hva som dukker opp der :)

 #35988  av Ninjamannen78
 
Gun metallic er en vanlig farge på Skyline R32, den første. Skal se om jeg finner no bilder.

 #36028  av CelicaTurbo
 
Jeg fant et bilde som jeg sendte som fargeprøve på epost til produsent så får jeg se hva han sier, men fargen ligner mye på ene prøvefolien jeg fikk fra ham som innledning til første batch:
Vedlegg
gun metallic
gun metallic
gun_metallic.jpg (25.32 kiB) Vist 14738 ganger

 #36256  av jan-erik
 
Der har du fargen ja. Iallfall ikke langt unna.

 #36269  av CelicaTurbo
 
ok, merker er bestilt så får jeg se hva det er som kommer :)

 #121181  av sw20
 
for seint ute med å ønske meg røde eg da såklart??? :cry:

 #121195  av kaimagne
 
Hehe, har du litt for mye tid til overs nå eller, siden du finner frem halvannet år gamle tråder?

Tror nok det letteste for deg er å kontakte ditt lokale reklamebyrå og få dem til å lage noen for deg alene... :)

 #121200  av ADHD:-)))
 
Hei eg lurte på du har noen bilder av vordan disse klistermerkene ser ut???

 #121204  av CelicaTurbo
 
jøss, denne diskusjonen er jo halvannet år gammel og gjenopplivet. Men, det er bilder av merkene her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1333 men jeg har ingen merker igjen og aner ikke når jeg bestiller inn mer.