TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • salgs annongser!!!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #288818  av pkgrette
 
hei
det burder vert en regel på at vis du skal legge ut noe til salgs må det stå tlf nummer og navn fåreslår jeg. dritt lei av useriøse folk..
sikker flere som syns det dem å ???
 #288901  av celicat23
 
Det er mange dårlige annonser, som gjør at du får lyst til og kommentere litt av hvert. Annonser uten bilder av bilen, ikke noe informasjon om den er hverken EU godkjent, km-stand eller har noe så essensielt som servicehefte f.eks. Sånne ting gjør at jeg før lyst til og spørre om folk er helt tjukke i hue. Og nesten mest irriterende av alt: annonser hvor prisen kun står "høyst bydende". Det er så forbanna dumt at det skulle vært ulovelig. *ALLE* vet hva de vil ha som minste pris for bilen - da er det for helvete bare og skrive "H.B.O [minste pris de må ha]"
 #288945  av pkgrette
 
ja hmm men da syns jeg det burde bli regler om at minste pris navn og nummer står i anongsen? er folk enige i det?
 #289048  av kennethx
 
Dette har vært oppe til diskusjon bland moderatorene, og det kommer ikke til å bli aktuellt å kreve telefonnummer fra selgere på forumet. Om selger vil oppgi telefonnummer står selger imidlertid fritt til å gjøre det såklart.

Selger kan kontaktes ved å:
1. kommentere i salgstråden til selger.
2. sende PM til selger.
3. sende direkte Epost via brukerprofilen til selger.

Ytteligere former for kontakt er opp til selger å bestemme.

Hva en annonse inneholder av informasjon er opp til selger, det er klart at jo bedre informasjon selger kommer med, jo bedre mulighet har selger for salg, men det er fortsatt opp til selger å bestemme hva informasjon som oppgis i salgs annonsen.