TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • laget noe med WWW.TS-OGN.NO hva synes dere?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #36789  av Kjelliken
 
:? Lekte meg litt i 3D i kveld hva syntes dere om dette ???

er det noe annet jeg skal lage er det bare å si ifra...


Bilde

Bilde

krit pls... :?
 #36793  av chris
 
Kjelliken skrev::? Lekte meg litt i 3D i kveld hva syntes dere om dette ???
Den første der kunne vært et bra utgangspunkt i t-skjorte-trykk. Skjønt, lurer på om ikke Goose har en del planer for dette allerede. Kanskje dere burde ta en prat sammen? ;)

-edit-
hva med å bruke hele "Toyota Sportscar Owners Group Norway", og webadressen under? eller noe sånt?

 #36797  av Kjelliken
 
Noe sånt som dette???

Bilde

trenger litt opp pussing så klart litt vanskelig å se y'en i Norway men det er bare fin puss og slikt :oops:

:wink:

 #36802  av chris
 
Kjelliken skrev:Noe sånt som dette???

trenger litt opp pussing så klart litt vanskelig å se y'en i Norway men det er bare fin puss og slikt :oops:

:wink:
Ja, mer i den retning ja. :)
Teksten blir kanskje litt lang ser jeg. Var også derfor vi tok "Toyota Sportscar O.G.N." på klistremerkene.

Synes for øvrig det er flott at folk kommer med ideer og forslag og utkast, sikker på alle andre synes det samme :)

 #36806  av Kjelliken
 
:) Tar meg som sagt ikke lange tiden å lage dette så det er bare å komme med forslag så skal jeg se hva jeg kan mekke til??



Egentlig enkelt når en kan det 8)

Bilde

så var den unna gjort også.. :D

men det er allt for i kveld.. :cry:

 #36813  av CelicaTurbo
 
Ser bra ut det der, men skal vi få t-skjorter også nå? :) Men noe kan vel noe slikt brukes til...?

 #36814  av chris
 
CelicaTurbo skrev:Ser bra ut det der, men skal vi få t-skjorter også nå? :) Men noe kan vel noe slikt brukes til...?
ligger vel an til at vi må skaffe oss t-skjorter med tid og stunder ;)

 #36824  av sindrejl
 
mye rødere toyota logo :)

 #36830  av kennethx
 
Haha...blodrød med dryppende blod....ehhhh, påvirket jeg..så nettopp blade 2 på film :D

 #36841  av sindrejl
 
kennethx skrev:Haha...blodrød med dryppende blod....ehhhh, påvirket jeg..så nettopp blade 2 på film :D
Haha ;) stilig den :D spes med bra anlegg :D

 #36848  av Kjelliken
 
:? litt rødere og litt annen vinkel og tatt kvaliteten helt ned :oops:

men det er jo en visning av farger..

Bilde

 #37910  av cameleon
 
Jeg likte faktisk den aller øversten veldig godt jeg! Var noe med den logoen og lyset på bokstavene som minnet meg om en hjemmeside for Hot Import Nights eller noe i den duren :wink: Sier ikke nei takk til en sort T-skjorte i den logoen der!

 #42390  av Amund
 
Du, trenger noe lignende av bilen min. Men det fikser vel du lett, når vi treffes i helgen for å ta bilder?.. :roll: