TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Forumprogramvare oppdatert, post om problemer

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #298740  av CelicaTurbo
 
Forumprogramvaren er oppdatert til siste versjon, om dere opplever noen problemer med funksjonalitet så post et svar her eller send meg en PM!
 #298758  av Marcus
 
Er det bare meg, eller ble alle trådoverskriftene og attachments-bildene mye større?
 #298764  av CelicaTurbo
 
Tja, det er ikke slik hos meg ihvertfall. Mulig at du bare har endret zoom i nettleseren din? Bruker du internet explorer av nyere dato kan du se hva zoom er i nederste høyre hjørne.
 #298811  av Marcus
 
Var bindersene jeg også mente ja. Synes også overskriften på trådene i underforumene er større også som sagt. Jeg la merke til dette med en gang jeg gikk innpå, før jeg så denne tråden. Safarien min er ikke i zoomet inn. :)
Dette er jo bare bagateller da, det funker jo fint :mrgreen:
 #298837  av CelicaTurbo
 
Tja, slike designendringer kan det nok være, uten at jeg kan si at jeg har lagt merke til noen forskjell akkurat ;) Så lenge det ikke er et problem som hindrer bruken av forumet så er det vel greit med mindre endringer tenker jeg..
 #299342  av tettwatt
 
Når jeg har gått inn i en tråd og trykker tilbake i explorer for jeg opp hvitside med feilmeldingen: Advarsel: Datoen for siden er utløpt. Er jeg den eneste?
 #299357  av CelicaTurbo
 
tettwatt skrev:Når jeg har gått inn i en tråd og trykker tilbake i explorer for jeg opp hvitside med feilmeldingen: Advarsel: Datoen for siden er utløpt. Er jeg den eneste?
Den feilmeldingen er det vanlig at du får om du enten åpner diskusjonen fra et søk eller om du trykker tilbake etter f.eks. å ha skrevet en ny post. Noe annet kan du heller ikke forvente, det er uansett en god ide å bruke de navigasjonsmulighetene som er i forumet istedenfor å bruke frem-tilbake knapper. Det gjelder da ikke bare forumet men ganske mange websider. Om du får denne feilmeldingen ved vanlig navigering, altså at du fra forumoversikten åpner en diskusjon, for deretter å trykke "tilbake" uten å ha gjort noe annet, da er det en feil som ikke skal komme. Dog opplever ikke jeg det og det vil da uansett være snakk om en feil på din maskin og ikke forumsidene. Jobben min går ut på bl.a. å produsere systemer som ligger bak slike websider og fremkaller innholdet som blir vist på sidene, og jeg kjenner godt til hva den feilmeldingen der er, men jeg kan ikke se at forumet her gjør noe som skal fremkalle den feilmeldingen med unntak av om du trykker "tilbake" etter å ha skrevet en ny post, og den knappen er ikke ment brukt for slike situasjoner ;)
 #299417  av inzane2012
 
mye av det som folk skriver her er sånt jeg merker når jeg bruker opera, er mange sider som ikke vises helt sånn som di egentlig er i opera, mens er sånn som di skal i f.eks IE og omvendt, så det med større skrift og sånt har sikkert med selve leseren å gjøre og ikke noen instillinger en selv har gjort..
 #299419  av lexusmann
 
Kutt ut IE, bruk heller Firefox!!funker myye bedre her inne i alle fall... :wink:
 #299545  av inzane2012
 
lexusmann skrev:Kutt ut IE, bruk heller Firefox!!funker myye bedre her inne i alle fall... :wink:
bruker så og si aldri IE heller, men er noen sider som jeg er innpå av og til, og di funker ikke som di skal i opera:P
fikk opp feilmelding istad når jeg prøvde å logge meg innpå da, men husker ikke helt hva det var, klarte vertfall ikke koble til hosten stod det, men resten av nettet funket helt fint, vet ikke om det bare var en glitch eller en server oppdatering eller noe da, funker vertfall igjen nå