TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AngÃ¥ende smileyene

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #299180  av sindrejl
 
Har lagt merke til at en del av smileyene er byttet ut med "nye" som har både dårligere grafikk og ser rare ut.

Utrolig meningsløs ting å irritere seg over, men de er seriøst utrolig stygge :P Samt at de er blasse.. håper de gamle kommer tilbake igjen :)
 #299196  av ArildM
 
Bra det er flere enn meg som har lagt merke til dette, har prøvd å mase på smileys før og regnet med det var bare meg som irriterte meg over de nye overpixelerte blurrye som kom nå.
 #299209  av CelicaTurbo
 
sindrejl skrev:Har lagt merke til at en del av smileyene er byttet ut med "nye" som har både dårligere grafikk og ser rare ut.

Utrolig meningsløs ting å irritere seg over, men de er seriøst utrolig stygge :P Samt at de er blasse.. håper de gamle kommer tilbake igjen :)
Har helt glemt det der, men jeg ser at flere av smileyene er jo omtrent som før, mens andre er av et nytt design. Snodig at de slipper noe slikt med versjonen av forumet. Jeg skal se om jeg får byttet ut de filene..
 #299501  av CelicaTurbo
 
Da er smileyene byttet ut til de gamle :) Om noen av dere fremdeles har de sløve moderne smileyene så trykk F5 og se om det bedrer saken.. ;)
 #299511  av ArildM
 
Supert :)