TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 300,000 innlegg, vi vokser stadig.

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #326371  av CelicaTurbo
 
300,000 innlegg i forumet, det er godt gjort folkens! I høst blir forumet åtte år gammelt, vi får finne på noe lurt når vi runder ti år og 500,000 innlegg :D
 #326397  av tojo
 
CelicaTurbo skrev:300,000 innlegg i forumet, det er godt gjort folkens! I høst blir forumet åtte år gammelt, vi får finne på noe lurt når vi runder ti år og 500,000 innlegg :D
:D Ikke værst ! gratulere TSogn :D 500.000 innlegg innen 10års jubileumet?
Får vel gjøre litt stas på jubileumet med et STORT treff eller lignende? :D hadde vært noe det :P
 #326418  av Supramk3turbo
 
Dæven, ikke værst ikke værst. Å du har snart 10 000 av de 300 000 postene Celicaturbo :D
 #326496  av Supramk3turbo
 
Men du er jo ikke akkurat langt unna :D Celicaturbo har vell kanskje vært her fra dag 1?? Altså november 2001, du er registrert sept. 2002, så ca et år etter oppstart :D
 #327033  av CelicaTurbo
 
Jeg er ikke spesielt skrive-aktiv lengre, så det tar ikke lang tid før folk har tatt igjen det forspranget. Jeg er igrunn litt overrasket over at jeg har flest innlegg på forumet, men jeg var meget aktiv en periode for å bidra til økt aktivitet, siden aktivitet også er et kriterie for at folk skal komme tilbake til forumet når de først har funnet frem ;) Chris og @lpher følger hakk i hel i antallet innlegg da :)
 #327246  av chris
 
CelicaTurbo skrev:Jeg er ikke spesielt skrive-aktiv lengre, så det tar ikke lang tid før folk har tatt igjen det forspranget. Jeg er igrunn litt overrasket over at jeg har flest innlegg på forumet, men jeg var meget aktiv en periode for å bidra til økt aktivitet, siden aktivitet også er et kriterie for at folk skal komme tilbake til forumet når de først har funnet frem ;) Chris og @lpher følger hakk i hel i antallet innlegg da :)
Husker at for en tid at det var jeg og Markus (mr2turbo) som "knivet" om tetplassen der. Det var i gode gamle dager :P