TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kart over medlemmer

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #328991  av johnnie_W75
 
Jeg ser at på mr2.com, så har de et kartverk fra google som viser ca plassering på hvor medlemmene holder til.
Hva med å starte med det her oxo? Da kan se sånn ca hvor alle her holder til.
Noen flere som synes det kan være en god idè?
 #328993  av mr2storbrua
 
Så lenge det ikke er mer nøyaktig enn innen en radius på minst 5 km. Hvis ikke kan jo alle bilglade tyver gå inn å se hvor de nærmeste bor, også gå inn på prosjektet får å se hva som er gjort med bilen, og kanskje de kjenner igjen noen hus også..
 #328995  av johnnie_W75
 
Det er bra nøyaktig det kartet, men det er jo bare medlemmene som kan gå inn å se.
Nå kan jo selvfølgelig en skurk melde seg inn( som meg selv :lol: ) men det skal i utgangspunktet ikke være no stort problem det der.
Kan jo bare lage en funksjon som gjør at det bare er mulig å plassere merkepinnen et sted i byen/tettstedet/ området en bor.
 #329034  av ArildM
 
Ser ikke helt poenget i det, står da bosted på hvert inlegg en lager, og der står en jo rimelig fritt til å velge hvor detaljert adresse en oppgir (om en oppgir noen i det hele tatt) :mrgreen:
 #330062  av Remi
 
sån som jeg har sett det fungere flere plasser så trenger du bare trykke på nermeste by/tettsted
 #330736  av tojo
 
Noe slikt du tenker på? :D viewtopic.php?f=32&t=11917&hilit=bor
 #331329  av tojo
 
johnnie_W75 skrev:
tojo skrev:Noe slikt du tenker på? :D viewtopic.php?f=32&t=11917&hilit=bor
Link funker ikke, men det er sikkert no sånt jeg tenkte på..
Hmm rart! linken fungerer her. :)
 #332775  av johnnie_W75
 
tojo skrev:
johnnie_W75 skrev:
tojo skrev:Noe slikt du tenker på? :D viewtopic.php?f=32&t=11917&hilit=bor
Link funker ikke, men det er sikkert no sånt jeg tenkte på..
Hmm rart! linken fungerer her. :)
Sjekka nå og da funka den.. ? Jojatja.. Nesten sånn tenkte jeg på, men bare for oss i norge og med et merke på det tettstedet/by en hører til.?
My bedre å se plasseringen til folk på kart enn bare å lese om plasseringen.
 #332780  av Scotty
 
Linken funker fint her, men det kunne jo vært bedre, for meg så er det derimot bra nok.

Det er kanskje noe slikt som dette du tenkte på? Tatt fra et annet phpBB3 forum, har prøvd å legge det til på ett av forumene mine, men det er komplisert, og man må tukle endel med SQL i databasen, så det ble for mye jobb.
kart.jpg
kart.jpg (320.33 kiB) Vist 8893 ganger