TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • rapportering av innlegg

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #332806  av chris
 
Vet ikke om folk er klar over det, men hvem som helst kan rapportere inn et innlegg.. om man f.eks. mener det er feilplassert på forumet, støtende, eller lignende. Dette vil bli markert med utropstegn og er lett synlig for oss moderatorer slik at vi kan gå inn og flytte det eller slette/editere (uten å måtte følge med på hver eneste tråd her inne :P)

Det er en liten knapp på høyre side når dere står inne på en tråd. Viser et trekant"skilt" med utropstegn.
 #332807  av Scotty
 
Hehe, du merket at jeg rapporterte ja.. :) Rapportering er absolutt viktig, og gjør arbeidet til en moderator mye enklere, til fordel for brukerne. Om man er administrator/moderator på forum, så hjelper det absolutt når brukerne rapporterer innlegg eller tråder. Er selv ansvarlig for flere forum, og jeg setter stor pris på brukere som rapporterer, så skal prøve å få rapportert her når jeg ser ting fremover. Ikke bare at man forsikrer seg at problemet/situasjonen blir behandlet, men det blir behandlet kjapt også, da man får klar beskjed når noe er rapportert.
 #332931  av chris
 
Scotty skrev:Hehe, du merket at jeg rapporterte ja.. :) Rapportering er absolutt viktig, og gjør arbeidet til en moderator mye enklere, til fordel for brukerne. Om man er administrator/moderator på forum, så hjelper det absolutt når brukerne rapporterer innlegg eller tråder. Er selv ansvarlig for flere forum, og jeg setter stor pris på brukere som rapporterer, så skal prøve å få rapportert her når jeg ser ting fremover. Ikke bare at man forsikrer seg at problemet/situasjonen blir behandlet, men det blir behandlet kjapt også, da man får klar beskjed når noe er rapportert.
Ja, la fort merke til den ja. Tenkte plutselig på at dette er det kanskje veldig få som vet om. Bra du sier fra. Som du sier, gjør jobben mye enklere for oss.
 #332943  av lexusmann
 
Så du den jeg rapporterte?vet ikke helt hva det var, eller hvor farlig det var, men...syns bare det så veldig mistenkelig ut... :wink: