TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • varsling pÃ¥ svar i en trÃ¥d.

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #366972  av hmsilset
 
Brukerkontrollpanel:

Overvåkninger
Under er det en liste over forum og emner du abonnerer på. Du vil bli varslet om nye innlegg i hver av dem. For å fjerne abonnementet fra et forum eller emne, klikk på Fjern abonnement-knappen.

Jeg fjerner abonnement, men kommer jo tilbake når jeg skriver eller starter en annen tråd..

Går det an å få fjernet denne unyttige dritten uten å klikke i vinkel da? Er lei av å få fullt av varsler på e-mailen min.Ser ingen positive sider ved en sånn ordning, og er det noe positivt med det og ikke mulig å fjerne så gidder jeg fxxx døtte meg ikke være her inne mere :D
 #366980  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:kan du ikke bare trykke på at du ikke vil mota e-mail fra noen andre enn admins/mods fra forumet da??
Får prøve på det.Bare så sinnsykt irrriterende å drive å endre ting som har fungert i mange år, for det var ikke sånn før :)
 #369182  av CelicaTurbo
 
Brukerkontrollpanel - innstillinger - innlegg/meldinger -> Varsle meg om svar hvis jeg ikke velger noe annet

Velg "nei" mener jeg skal gjøre susen.
 #369213  av hmsilset
 
CelicaTurbo skrev:Brukerkontrollpanel - innstillinger - innlegg/meldinger -> Varsle meg om svar hvis jeg ikke velger noe annet

Velg "nei" mener jeg skal gjøre susen.
Tusen takk :D Nå tror jeg endelig det er i orden.Har hatt mange søvnløse netter pga dette.Heldigvis jobber jeg natt 4 skift i uka :wink: Godt å kunne svare på noe uten å få det i mailen etterpå ihvertfall..