TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Viktig for alle: Nominasjon og valg av klubbledere

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #369584  av Scotty
 
Kort version: Jeg ønsker å nominere meg selv. Jeg er en initiativrik person som ønsker å kunne bidra til forumet. Jeg har erfaring med drift og administrering av forum.

Lengre vesion: Først og fremst, jeg har bare vært på forumet i litt over et år, og har ikke like mange innlegg eller erfaring med dette forumet som endel av dere andre, men føler at jeg kan bidra i forumet i en større grad. Kan begynne litt med det jeg føler at jeg kan. Jeg har 5 (phpBB) forumer som har eksistert et par år, noen av dem har relativt stor aktivitet, så jeg kan påstå at jeg har en stor erfaring med drift, vedlikehold og administrering av forumer. Jeg har drevet endel med modifikasjoner av forumene, så er ikke redd for å forbedre opplevelsen for brukerne. Så jeg kan gjerne ta på meg ansvarsområde som går på vedlikehold, administrering og eventuelt modifisering. I tillegg føler jeg at jeg kan bidra med planlegging og å hjelpe med treffmiljøet.
Sist redigert av Scotty den 19 sep 2010 14:58, redigert 1 gang totalt.
 #369585  av ArildM
 
Marius og Kristian, jeg skjønner dere godt :)

Scotty: Det høres jo supert ut! Akkurat den "hands on" erfaringen jeg håper at en av de nominerte vil ha! Min stemme går herved til deg! Jeg tror en blanding av ferskt blod, og noen med erfaring kan utgjøre et godt team! MR2i, du er ganske fersk her, hvordan ser du på en eventuell nominasjon, og kan du gi en kort presentasjon om du faktisk har lyst?

Det er kanskje også lurt å la moderatorer være moderatorer, og ikke nominere disse?
 #369602  av MR2i
 
ArildM skrev: MR2i, du er ganske fersk her, hvordan ser du på en eventuell nominasjon, og kan du gi en kort presentasjon om du faktisk har lyst?
Takk for tilliten, men jeg tør ikke ta på meg noe før jeg vet hvordan det går med mitt andre prosjekt. Ikke MR2'en min nei.. hehe..
PÃ¥ onsdag fikk jeg godkjent mitt verdenspatent for energistyringer og vi driver med forhandlinger med flere store konsern om dagen.
NÃ¥r dette da drar i gang er jeg redd min tid blir begrenset over en litt lengre periode.
 #369640  av mr2storbrua
 
Ser at det er mange som støtter opp om nominasjoner her, dette er vel kun for å nominere og ikke for å stemme?

Jeg vil nominere Firewalk og Morten. Begrunnelsen for Firewalk, er at han er en av de mest aktive på forumet, og dersom han legger noe av den samme innsatsen i styremedlemsværvet som han legger i bilen sin, så får vi en med mye initiativ og som får jobben gjort. Får bare ikke håpe uflaksen hans smitter over på forumet :roll: :mrgreen:

Begrunnelsen til Morten er at dette er en som sitter inne med mye kunnskap og har vært medlem av forumet veldig lenge.
 #369711  av CelicaTurbo
 
Jeg vil minne om at dette ikke er en avstemning enda, kun nominasjoner. Det er ok at dere sier dere vil stemme på noen for å vise dem støtte, men vær klar over at dette ikke telles som stemmer i denne omgang ;)
ArildM skrev:Er ikke verre enn at jeg nominerer meg selv. Føler at jeg har noe å bidra med, samtidig som jeg henger her ganske mye.
Helt greit at dere skriver lengre innlegg, men dere kan også spare det til selve valget ;) Innlegget fra ArildM som gjengitt ovenfor er tilstrekkelig ;) Når nominasjonsrunden er over vil de nominerte bli bedt om å skrive en kortfattet presentasjon. Disse presentasjonene vil bli presentert sammen med listen over kandidater, men det er deretter fritt for de nominerte å argumentere eller reklamere for seg selv på forumet.

Til info: Jeg og Kenneth vil ikke filtrere nominasjonslisten for annet enn nominasjoner vi føler ikke er tilstrekkelige eller seriøse nok. Det er ikke slik at vi vil velge de kandidatene vi synes er best. Det blir opp til dere å velge ;)
 #370063  av CelicaTurbo
 
Ikke glem å nominere dere selv eller andre nå, det nærmer seg fristen ;)
 #370724  av Harlex
 
Alltid trist når driverene av et veldrevet forum gir seg... Det seg imidlertid ut til at dere har gjennomtenkt avgangen... Det er bra-... Flott hvis det blir et nytt styre som er litt bredt... Har opplevd at svært oppegående forum har blitt nedlagt på dagen fordi folk vil gi seg.. Dette må selvfølgelig unngåes for enhver pris men det virker som dere har kontrollen..... :)
 #371191  av Morten
 
mr2storbrua skrev:Ser at det er mange som støtter opp om nominasjoner her, dette er vel kun for å nominere og ikke for å stemme?

Jeg vil nominere Firewalk og Morten. Begrunnelsen for Firewalk, er at han er en av de mest aktive på forumet, og dersom han legger noe av den samme innsatsen i styremedlemsværvet som han legger i bilen sin, så får vi en med mye initiativ og som får jobben gjort. Får bare ikke håpe uflaksen hans smitter over på forumet :roll: :mrgreen:

Begrunnelsen til Morten er at dette er en som sitter inne med mye kunnskap og har vært medlem av forumet veldig lenge.
Takker for tilliten, men jeg har desverre ikke tid og mulighet så kan se bortifra meg her. :wink:
 #380106  av CelicaTurbo
 
En melding er nå sendt til alle nominerte personer for å stadfeste om de faktisk ønsker å stille som nominerte. Deres frist er tilbakemelding innen 13. februar.

Siden det er lenge siden nominasjonsrunden så åpner jeg for at folk kan nominere seg selv om de sender en PM til meg med kort presentasjon innen 13. februar.

Denne diskusjonen er fremdeles stengt. Om dere har synspunkter eller nominasjoner så send meg en PM ;)
 #380833  av CelicaTurbo
 
Jeg minner om at fristen er nå på mandag. Send meg PM ;)