TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • sette en begrensning pÃ¥ max bildestørrelse?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #47678  av Speeder
 
Hva med å enten legge inn noe som reduserer størrelsen automatisk, eller att det rett og slett kommer opp en besked hvis bildet er for stort?

Selv om man sitter på en rask linje, blir det umulig å få noe intrykk av bildet når det er myye større en 1024x748.

Nå er ikke jeg noe spesielt dreven i slike ting, men det burde vel la seg gjøre å forminske bildene automatisk? som på et vanlig 'fotoalbum' :?:

 #47688  av CelicaTurbo
 
Vel, jeg har egentlig en del kontroll over det der, og jeg kan begrense slik at det ikke er tillatt med bilder større enn en viss størrelse men slike feilmeldinger som folk da opplever vil egentlig forvirre dem, og resultatet er da at vi får mindre bilder på forumet. Jeg liker at folk skal få ha den muligheten jeg, så får det heller være om jeg selv må inn ganske ofte og endre på bildene selv :)


Men, det jeg muligens kan ordne er at det blir generert et frimerke av store bilder slik at folk må trykke på frimerket for å kunne se det faktiske bildet..

 #47691  av hovik
 
Automatisk resizing av bilder burde vel gå ? Funker bra på andre fora.

 #47693  av Speeder
 
hovik skrev:Automatisk resizing av bilder burde vel gå ? Funker bra på andre fora.
Egentlig den løsningen jeg var ute etter ja.
er vel greit å legge litt tid i dette, imot for å resize hele tiden?