TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Forslag til endringer for TS-ogn!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #382546  av ArildM
 
Hallo alle sammen! :)

Her vil vi klubblederene ta i mot forslag og ønsker dere brukere har for TS-ogn!

Her går alt, og jeg nevner eksempler som:
- Forumet
- Treff
- Forside
- Andre ønsker!


Vi setter pris på alle inspill, selv om vi ikke setter noen garanti for at alle ønsker vil bli innfridd :)
 #382570  av predator
 
Støtter forslaget over meg , samt noe jeg ønsket meg i en annen tråd.
Ett årlig Toyota treff i MidtNorge (Lånke?)
Er jo morro å kjøre til Mo I Rana også, men for de som av en eller anna grunn ikke kan kjøre så langt , hadde det vært fint med ett midt i landet.
(Måtte snu ved Værdaln i fjor, pga prolaps)
 #382574  av celicat23
 
Forandre litt på profileringen av klubben, til å bli mer inkluderende for alle toyota/lexus hadde sikkert ikke gjort noe hvis en skal tenke langsiktig. Toyota lager ikke noen sportsbil lengre, og det som er av mr2/celica/supra begynner å bli rimelig slitent. For oss som har vært her en stund så vet vi jo at vi blir ikke hengt om vi legger opp en prosjekt tråd for en corolla. Men nye folk leser bare "toyota sportscar owners group norway - en norsk klubb for eiere av toyota sportsbiler". Har du en avensis eller camry eller noe da så føler du vel ikke akkurat at du har kommet rett.
 #382576  av Zepticon
 
Et annet poeng er kansje å sammle, eller gjøre en avtale med de som drifter TSCN?
Det er synd å måtte henge på to forum for å få med det som skjer. (http://www.tscnforum.no)
jeg veit ikke om det er noe forrhistorie eller ondt blod noen plasser så tar forbehold dersom dette alelrede har vært prøvd/Diskutert.

Jeg har dog intrykk av at TSCN er primært befolket av veteranfolk, og ikke så mange MR2/supra/celica av nyere sort.
 #382578  av inzane2012
 
både du Marius og du Zepticon tar opp poeng som jeg, arild og yngve diskuterte i lengre tid i går :) så dette vil det bli jobbet målrettet mot.

ang en sammenslåing med TSCN så ligger dette hakker lenger inn i fremtiden da vi først og fremst vil jobbe med denne klubben, men ett samarbeid eller sammenslåing av ts-ogn og tscn står absolutt på agendaen.
 #382582  av EXS
 
TSCN er old school og TS-OGN er new school vil jeg påstå, men ville tro at vi kunne delt mye kunnskap :)
 #382584  av ArildM
 
Forumtematikk: Jepp, vi har planer om å forandre litt her, ref. forumlogo og slagord, ny tematikk er også oppe til vurdering :)

Profilering: Ja, det hadde kanskje vært fint om vi hadde laget Norsk Toyotaklubb eller noe lignende, men da frafaller domenenavnet/klubbnavnet vårt bort? Men å få en større apell til flere folk er uansett noe vi har på agendaen, vi har allerede lagt en del spennende planer som vi håper å få gjennomført :)

TSCN: Vi anser dette som en langsiktig plan, men det er ingen hemmelighet at TSCN har spisskompetanse på gammel Veteranbil-Toyota, og det ikke hadde vært noe dumt å kunne samle sammen denne kompetansen på en eller annen måte :)

Treff: Dette har vi diskutert, og vi håper på sikt å kunne gjøre endringer slik at vi får flere medlemmer hit og mer aktivitet. Jeg kunne også ha tenkt meg flere treff flere deler av landet, og vi klubblederne ønsker at de som arrangerer treff skal hedres og vartes bedre opp i fremtiden slik at det blir enda morsommere og enklere å få til flere treff :) En egen komite eller gjeng som avholder treff hadde ikke vært dumt :)
 #382588  av EXS
 
utvide medlemsmassen vår :!: , muligens bli mer aggressive når det kommer til profilering av klubben og få ut (som nevnt tidligere) at folk med "vanlige" toyotaer også er velkommen... finnes masse råe toyotaer der ute som ikke er klassifiser som sportsbiler

jeg er et godt eksempel på akkurat det, og tråden min nærmer seg snart 20k i hits :roll:
 #382590  av inzane2012
 
bilen din Espen er så absolutt ett godt eksempel for hvor tøff en nyere corolla kan bli.
Husker og bildene av avensisen til Marius, den såg greit barsk ut den og.

så ett av fokusene våres vil helt klart vere å utvide klubben til å prøve å inkludere alle innen Toyota merket, det vil og si Lexus og Scion, selv om det siste kanskje ikke er å mye brukt i her i lille Norge :)
 #382626  av mr2storbrua
 
Kan også nevne den endringen vi har gjort, for de som ikke har fått med seg det:
Gjester har nå ikke tilgang til prosjektdelen på forumet, og medlemmer registrert etter 1.mars 2011 kl 19:00 må ha 10 poster for å få tilgang.
 #382648  av john_e
 
Jeg ser for meg at forumet skulle hatt et mørkere fargetema :)

Må beholde navnet TS-OGN - navnet er så sterkt.

Flere treff og mer profilering. (T-skjorter, foliemerker osv. er viktig her)

Har mange andre forslag å komme med senere :)
 #382650  av ArildM
 
Vi vurdert et par premiumfeatures som vi ønsker å tilby betalende medlemmer. Dvs at ingen skal ekskluderes fra forumet, men vi ønsker å tilby en del kule ting til de som ønsker å betale, dette er i tidlig planleggingsfase men vi får se hva som kommer ut av det :) Eventuell kontingent vil alltid gå tilbake til klubben :) Håper å få registrert klubben i BR-reg og hvis vi har folk som betaler kontingent er selvfølgelig rabatter hos Toyota og andre firma mye enklere å få til :) Ingenting er fastslått men vi jobber med og vil jobbe med mange spennende ting fremover :)